Călătorii se plâng, din nou, de autobuzele STB: „Întârzie mult, iar când vin sunt pline”. Plus noi probleme cu biletele cumpărate prin SMS

26 apr. 2023
6518 afișări
Călătorii se plâng, din nou, de autobuzele STB: „Întârzie mult, iar când vin sunt pline”. Plus noi probleme cu biletele cumpărate prin SMS
Călătorii se plâng, din nou, de autobuzele STB: „Întârzie mult, iar când vin sunt pline”. Plus noi probleme cu biletele cumpărate prin SMS. Sursa foto: Facebook/ Reclamații STB (fostul RATB) București

Călătorii s-au plâns, din nou, de mijloacele de transport STB. Autobuzele au întârzieri destul de mari, iar, în momentul în care ajung la destinație, sunt pline de călători.

„Abia ai loc să respiri, dar să mai ai și bagaje…”

În ultimul timp, pe pagina de Facebook „Reclamații STB ( fostul RATB) București”, au apărut mai multe postări legate de noile probleme apărute în rândul mijloacelor de transport în comun din București.

Una dintre probleme este timpul îndelungat de așteptare. Călătorii sunt nevoiți să aștepte chiar și câte 30 de minute ca autobuzul să vină în stație. Mulți dintre ei întârzie la muncă, la facultate sau, pur și simplu, în locul în care vor să ajungă.

O femeie a povestit pe pagina de Facebook menționată anterior o întâmplare de ieri, respectiv că autobuzele erau pline, iar călătorii abia aveau loc să respire. De asemenea, câțiva dintre călători (inclusiv elevi) refuzau să mai urce din cauza aglomerației.

Mijlocul zilei, ieri. Autobuzul 123. Plin ochi. Abia ai loc să respiri, dar să mai ai și bagaje. Astăzi, aceeași situație. Câțiva călători, elevi și nu numai, renunță să mai urce. Așteaptă pe următorul. Când o veni.. Dacă or avea loc și acolo.” a povestit femeia

Bucureștenii din autobuzul respectiv erau nevoiți să stea lipiți de ușă și să se dea jos la fiecare stație, pentru a le face loc celor care doreau să coboare.

Altă femeie a spus că a așteptat 20 de minute după autobuzul liniei 135:

Am stat în stație 20 de minute așteptând autobuzul 135” a spus N. P.

În cursul zilei de ieri, 25 aprilie 2023, o bucureșteancă i-a atras atenția șoferului de pe linia 301. Femeia i-a spus că de 30 de minute tot așteaptă să vină un autobuz. Citez:

Domnule șofer, stau de cel puțin 30 de minute în stație, nu a venit niciun autobuz de pe linia 301. Acum, de ce vin două deodată? Nu vedeți că nu mai avem loc să urcăm? Nu vă gândiți că trebuie să ajungem la muncă?” a spus bucureșteanca

Șoferul, însă, nu i-a oferit niciun răspuns.

Plata prin SMS a călătoriilor are, din nou, probleme

O bucureșteancă și-a împărtășit experiența cu internauții de pe pagina de Facebook „Reclamații STB (fostul RATB) București”. Femeia a povestit că săptămâna trecută a mers cu autobuzul liniei 301 și a vrut să își achiziționeze o călătorie prin SMS. Zis și făcut. Femeia a trimis mesaj la numărul de telefon 7458 și a așteptat să primească confirmarea.

Femeia a mers patru stații cu autobuzul respectiv și a coborât, însă confirmarea tot nu o primise. S-a urcat în alt autobuz, dar de data aceasta și-a achiziționat un card cu o călătorie.

Abia după două ore a primit SMS-ul de confirmare pentru călătoria anterioară, când deja părăsise Bucureștiul.

Saptamăna trecută, în autobuzul 301, am folosit plata călătoriei cu SMS-ul. Am trimis mesajul și am așteptat 4 stații….Nimic. Am coborât și am încărcat o călătorie pe un card, am urcat în alt autobuz și am validat cardul cumpărat.

Abia după 2 ore am primit SMS, când deja părăsisem Capitala de mult! Deci am plătit de 2 ori pentru 15 minute de călătorie…” a povestit bucureșteanca

Călătorii au mai spus că, în cazul în care doresc să facă sesizare, sunt trimiși să facă online sau nu li se înregistrează.

Dacă vrei să faci sesizare telefonic, ești trimis să faci online sau nu ți se înregistrează, pe motiv că „Ai mai făcut una” a spus C. V.

Te-ar putea interesa și:

Cookies