Câți bani plătesc bucureștenii pe mâncarea comandată și când se fac cele mai multe comenzi

de:
25 sept. 2014
1 Afișari
Câți bani plătesc bucureștenii pe mâncarea comandată și când se fac cele mai multe comenzi

Potrivit foodpanda, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, bucureștenii fac cele mai mari comenzi de mâncare acasă şi la birou. Valoarea medie a unei comenzi de mâncare făcută în Capitală este de 40-50 lei, în timp ce în celelalte orașe ale țării bonul mediu de comandă se situează în jurul valorii de 30-40 lei, cea mai mică valoare fiind înregistrată în Iași.

Când vine vorba de intervalele orare în care se fac cele mai multe comenzi, bucureștenii sunt primii care comandă de mâncare, mai ales între orele 12.30 și 12.45, interval orar în care numărul comenzilor crește cu 50%. În schimb, locuitorii Iașiului fac cele mai multe comenzi de mâncare între orele 13.00 și 13.15, în timp ce timișorenii comandă mâncare mai ales între orele 19.00-19.15, iar clujenii comandă cea mai multă mâncare între orele 19.20 și 19.35.

La nivelul Capitalei, cele mai multe comenzi de mâncare acasă și la birou se fac din sectoarele 1 și 3, în timp ce locuitorii Sectorului 6 fac cele mai puține comenzi de mâncare la domiciliu.

Conform aceleiași surse, pizza este mâncarea preferată pentru români, acest sortiment culinar având cea mai mare pondere la nivelul comenzilor de mâncare, în special în week-end, când peste 50% din comenzile înregistrate sunt pentru sortimente de pizza. Cele mai comandate sortimente de pizza din România sunt Capriciosa, Țărănească și Margherita. După pizza, în topul celor mai comandate sortimente culinare se află noodles (tăițeii chinezești) și shaorma. Mai mult, românii comandă de două ori mai multă mâncare în week-end decât în timpul săptămânii. De asemenea, numărul comenzilor de mâncare crește vertiginos toamna și iarna, când se răcește vremea.

Dacă în timpul săptămânii 65% din mâncarea comandată este din bucătăria internațională, în week-end se comandă și mai multă mâncare cu specific internațional, volumul comenzilor din bucătăria internațională fiind de 75% din total, potrivit datelor foodpanda.

În timp ce românii se dau în vânt după pizza, rușii comandă în special sushi, vietnamezii comandă mai ales burgeri, locuitorii din Kazahstan preferă produsele de patiserie franțuzească, iar locuitorii țărilor din Africa comandă mai ales înghețată, potrivit datelor centralizate de foodpanda.

foodpanda, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, s-a lansat la nivel local în urmă cu un an. foodpanda a ajuns în prezent la peste 250 de restaurante listate pe platformă, de cinci ori mai multe față de perioada similară a anului trecut. În București foodpanda colaborează cu 138 de restaurante, compania fiind prezentă și în alte 8 orașe din țară, precum Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Ploiești, Oradea, Brașov și Arad. Până la finele acestei săptămâni compania se va extinde și în Sibiu, Galați și Bacău.

foodpanda, cea mai mare platformă globală de livrări de mâncare, prezentă în peste 40 de țări din lume, în special pe piețele emergente, a fost lansată în 2012 de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, fondat în urmă cu mai bine de șase ani. Grupul, cu sediul central la Berlin, are în portofoliu peste 75 de companii active independente, în care lucrează, în total, peste 20.000 de persoane.

Cookies