Tehnologia a evoluat constant în ultimii ani și ne surprinde pe zi ce trece, mai ales de când inteligența artificială este din ce în ce mai folosită. Primăria Sectorului 3 îi anunță pe locuitori, în acest context, despre o așa-zisă soluție inovatoare, fiind vorba despre introducerea unui chat dotat cu IA pe site-ul oficial care ar îmbunătăți comunicarea directă cu bucureștenii.
Primăria Sectorului 3 anunță, pe Facebook, că este prima administrație care adoptă o astfel de tehnologie pentru îmbunătățirea și eficientizarea comunicării directe cu locuitorii sectorului.
🤖Inteligența artificială vine în sprijinul cetățenilor care caută informații și asistență în rezolvarea nevoilor administrative, fiind disponibilă 24/7 pentru a oferi răspunsuri rapide. Conștienți de faptul că tehnologia este într-o continuă evoluție, subliniem că sistemul nostru de IA este într-o fază de învățare și se va perfecționa treptat, acumulând cunoștințe din interacțiunile cu utilizatorii pentru a răspunde din ce în ce mai eficient întrebărilor adresate.
De asemenea, PS3 încurajează cetățenii să utilizeze chat-ul și să contribuie la procesul de învățare al IA, ajutând la creșterea capacității acesteia de a ajuta fiecare persoană în parte.
Locuitorii din Sectorul 3 pot folosi în continuare metodele de comunicare online puse la dispoziție de Primărie, adică prin e-mail la adresa relatiipublice@primarie3.ro sau pe paginile de socializare.
Chat-ul de pe site-ul Primăriei Sectorului 3 poate fi deja folosit de locuitori. Acesta se află în dreapta ecranului, în josul paginii.
În secțiunea de comentarii, câteva persoane și-au exprimat părerea față de proiectul implementat de PS3. Cineva spune că ar trebui să folosească AI-ul și în cazul pavelelor:
Te-ar mai putea interesa și: