Bun găsit, București, la intrarea „Coșmarul de la Fântâna Miorița”. Cum arată traficul dinspre Otopeni spre oraș, la o oră oarecare. Pe DN1 au rămas, aici, doar două benzi pe sens

01 iul. 2024
10461 afișări
Bun găsit, București, la intrarea
Bun găsit, București, la intrarea "Coșmarul de la Fântâna Miorița". Cum arată traficul dinspre Otopeni spre oraș, la o oră oarecare. Pe DN1 au rămas, aici, doar două benzi pe sens | Sursa foto: Andrei Ionescu, consilier local Otopeni/Facebook

„Coșmarul de la Fântâna Miorița” este ceva nou și spectaculos: o reconfigurare a traficului pe DN1 – Șoseaua București-Ploiești, pentru a pregăti șantierul viitoarei stații de metrou Gara Băneasa, de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6.

Restricțiile au fost impuse în zona Gării Băneasa – Fântâna Miorița încă din 29 iunie, adică de sâmbătă, dar cum 29 a picat în weekend, efectele în trafic se simt cu adevărat azi, pe 1 iulie.

Restricțiile și coșmarul de la Fântâna Miorița

Acum. traficul rutier se desfășoară pe două benzi de circulație pe fiecare sens al Șoselei București – Ploiești, în zona dintre Gara Basarab și Fântâna Miorița.  în zona menționată mai sus.

Planul de deviere a circulației a fost avizat de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, Direcția Transporturi, de Administrația Străzilor București și de Brigada Rutieră București. Din cele 6 benzi ale DN-ului, au rămas doar câte două pe sens și cu deviere pe un singur sens.

Dimineață, în zonă erau deja blocaje încă de dinainte de ora 07:00.

Fotografia aceasta este realizată pe sensul Otopeni – București și a fost publicată, pe pagina sa de Facebook, de Andrei Ionescu, consilier local în Otopeni. El spune că la fel va fi și organizarea de șantier din zona orașului Otopeni, la intersecția dintre DN1 și  strada 23 August.

Restricțiile de la Fântâna Miorița nu sunt singurele din nordul orașului

Tot pentru un șantier al viitoarei magistrale M6 – metroul de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni, circulația în zona Piața Montreal – Piața Presei Libere va fi închis complet din 6 iulie până pe 7 septembrie . Aici se vor face lucrări de  consolidare a galeriilor subterane pentru stațiile de metrou ce vor face parte din Magistrala M6,

 

Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017; este un proiect de dezvoltare a rețelei de transport trans european (TEN-T), finanțat din fonduri externe rambursabile și nerambursabile.

Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internațional Otopeni, fără transbordare la stația 1 Mai.

PS Cine dorește să evite ieșirea din București pe la Fântâna Miorița, ar putea alege. să zicem, varianta Barbu Văcărescu – Bulevardul Aerogării. Desigur, aici trebuie să treacă de  șantierul de la Linia 5. 😉

Cookies