BAZAR

Bucureştiul ocupă locul 17 într-un top mondial al satisfacţiei clienţilor hotelurilor

Oaspeţii care au făcut rezervări prin intermediul www.hotel.info au evaluat hotelul la care au fost cazaţi după plecare, acordând un punctaj între 0 şi 10. În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.

Astfel, Varşovia s-a clasat pe primul loc la nivel mondial, cu un mic avans şi 7,62 puncte în evaluarea generală. Oraşul Helsinki, ocupantul locului 2, a fost punctat cu 7,60. Şi hotelierii din Tokio au reuşit să-şi convingă oaspeţii, care au evaluat unităţile turistice din capitala Japoniei la 7,57 puncte, potrivit Mediafax.

Cu 7,13 puncte, capitala României s-a situat pe locul 17 în top. Bucureştiul a fost devansat însă de oraşe precum Liubliana (7,52 puncte), Praga (7,47 puncte), Zagreb (7,43), Bratislava (7,40) sau Budapesta (7,37).


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button