ÎN BUCUREȘTI

Bucureștenii vor putea parca mașinile între cărți. Cărturești și Veranda Mall lansează o campanie inedită de promovare a lecturii

Veranda Mall și Cărturești și-au unit forțele pentru a promova într-un mod inedit cititul în rândul bucureștenilor. De pe 5 aprilie, centrul comercial și parcarea subterană a acestuia vor fi transformate în invitații la lectură.

Campania face parte din seria de activități prin care librăriile Cărturești promovează cititul an de an, cu prilejul Zilei Internaționale a Cărții, sărbătorită pe 23 aprilie. Anul acesta, lanțul de librării a colaborat în premieră cu Veranda Mall pentru a transforma parcarea subterană a centrului comercial într-o colecție de titluri îndrăgite de cititori, totul pentru a stimula cititul, potrivit Agerpres.

Parchezi mașina între „Emma” de Jane Austen și „Anna Karenina” și te bucuri de prețuri speciale

Locurile de parcare au fost redenumite după cărți clasice, citite și îndrăgite de generații întregi, precum Lolita, de Vladimir Nabokov, Emma, de Jane Austen. Doctor Jivago, de Boris Pasternak, Marele Gatsby sau Anna Karenina.

Această inițiativă a celor de la Cărturești oferă vizitatorilor centrului comercial Veranda Mall o serie de titluri consacrate la prețuri speciale. Pentru a se bucura de această ofertă, doritorii trebuie pur și simplu să fotografieze stâlpul cu titlul cărții pe care doresc să o citească și să prezinte poza angajaților din Cărturești Veranda Mall.

Campania are ca scop promovarea lecturii și a bucuriei pe care o oferă cărțile

Complexul comercial Veranda Mall a fost împânzit cu citate din cărți celebre, precum „Fă-ți timp să citești. Aceasta este fântâna înțelepciunii” (Dalai Lama, Cartea Înțelepciunii), sau „Dacă vrei să fii mândru de tine, fă lucruri de care să fii mândru” (Irvin D. Yalom, Minciuni pe canapea) pentru a transmite importanța cititului și plăcerea lecturii.

Anul trecut a adus multe schimbări în viețile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de până atunci, dar ne-a ajutat și să redescoperim sau să întărim obiceiurile bune cum ar fi lectura.  Ne-am bucurat că partenerilor noștri de la Veranda Mall le-a plăcut ideea campaniei, le mulțumim că ni s-au alăturat în acest demers și ne-au ajutat să transformăm un loc utilitar din oraș, cum ar fi o  parcare, într-o invitație la lectură”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Cărturești.

„Credem că anul 2020 i-a ajutat pe mulți să redescopere lectura”

Campania subliniază perfect intenția celor de la Cărturești de a transforma întregul oraș într-o bibliotecă, de a aduce cărțile aproape în viața de zi cu zi, dar și dorința Veranda Mall de a contribui la dezvoltarea comunității din cartierul Obor.

Într-o perioadă plină de provocări pentru noi toți, prietenii și partenerii de la Cărturești au venit către noi cu o inițiativă de a transforma un spațiu căruia puțini oameni îi acordă atenție, într-un loc viu și plin de imaginație. Credem că anul 2020 i-a ajutat pe mulți să redescopere lectura și vrem să îi ajutăm pe partenerii de la Cărturești să ducă mai departe acest obicei, oferindu-le tot suportul necesar în demersurile creative și inedite pe care le-au arătat de-a lungul timpului”, a declarat Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator Veranda Mall.

Campania de promovare a lecturii în Veranda Mall se va desfășura între 5 aprilie și 5 iunie 2021.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button