În acest final de săptămână, pe lista evenimentelor ce au loc în Capitală se regăsește și „Bazaar pe Victoriei”. Bucureștenii sunt așteptați cu produse hand-made, cafele, băuturi și diferite feluri de mâncare.
Evenimentul are loc sâmbătă și duminică.
Apolla Events îi invită pe bucureșteni, în weekendul 28-29 septembrie, la Bazaar pe Victoriei, un eveniment de shopping local. Acesta are loc la Victoria Hub, pe Calea Victoriei nr. 210.
Apolla Events organizează pe 28-29 septembrie o nouă ediție în cadrul căreia continuă să susțină și să promoveze micile afaceri locale într-un cadru fresh plin de tineret. Vizitatorii sunt invitați la o plimbare de toamnă cu destinația: SHOPPING LOCAL pentru a putea descoperi produse unice realizate cu migală de către oameni talentați”, au transmis organizatorii cu privire la eveniment.
În plus, pentru participanți va fi pusă la dispoziție atât grădina superbă a localului, cât și interiorul acestuia.
Evenimentul se va desfășura în intervalul orar 11:00 – 21:00, iar intrarea este liberă.
Persoanele care merg la bazar vor putea găsi atât produse realizate manual de către artizani, cât și importate de către antreprenori locali: bijuterii, lumânări, decorațiuni (ceramică, rășină, florale), accesorii, cosmetice naturale, picturi, deserturi, haine și multe altele.
Organizatorii informează că barul va fi pus la dispoziție cu băuturi pe toată perioada târgului, așa că vizitatorii sunt încurajați să vină pentru a savura liniștiți o cafea delicioasă sau un pahar de vin roșu în timp ce leagă conexiuni și susțin comunitatea locală.
În plus, bucătăria este deschisă și include un meniu de preparate precum burgeri, aripioare, frigărui sau sandwich-uri.
Bazaar pe Victoriei este un concept de târguri locale de vară-toamnă marca Apolla Events, organzație care a găzduit până acum numeroși artiști și vânzători din sfera locală prin edițiile anterioare și a ajutat la promovarea comunității acestora prin susținerea târgurilor, dar și prin consultanța pe care o acordă participanților pentru a-i ajuta să-și îmbunătățească brandingul și să-și crească vânzările”, explică cei de la Apolla Events.
Te-ar putea interesa și: