Metrorex a lansat o platformă online și, începând de joi, 1 august, bucureștenii își pot reîncărca abonamentele de metrou aici. Compania a făcut și un ghid pentru noua platformă.
Metrorex a anunțat joi, 1 august 2024, că a lansat o platformă online pentru reîncărcarea abonamentelor de metrou. Platforma online este disponibilă AICI.
Acest nou serviciu este disponibil pentru abonamentul săptămânal, abonamentul lunar, abonamentul de 6 luni și abonamentul anual.
Suntem încântați să introducem această facilitate pentru călătorii noștri, care reprezintă un pas important în modernizarea și digitalizarea serviciilor oferite de Metrorex. Reîncărcarea online a cardurilor contactless va aduce un plus de confort și eficiență, reducând timpul petrecut la casele de bilete și oferind o soluție rapidă și accesibilă pentru toți utilizatorii noștri, a spus directorul general al Metrorex, Mariana Miclăuș.
Metrorex explică și cum se realizează reîncărcarea cardurilor:
Călătorii trebuie să aibă un card contactless nominal încărcat cu unul dintre tipurile de abonament menționate mai sus, cumpărat de la orice casierie de la metrou.
Mai apoi, cumpărătorul intră pe site și își face un cont, folosind același CNP pe care l-a folosit la emiterea cardului contactless reîncărcabil nominal și seria de cardului contactless emis.
Pot fi reîncărcate doar cardurile emise de către Metrorex.
Bine de știut: Prima validare a abonamentului, la porțile de acces din stațiile de metrou, va putea fi făcută în ziua următoare reîncărcării efectuate online.
Pentru a putea încărca abonamentul în continuarea celui existent pe card, este necesar ca acesta să fi fost validat la cititorul de carduri din stație, cât timp a fost valabil.
În viitor, serviciile portalului vor fi extinse și pentru celelalte tipuri de titluri de călătorie oferite de Metrorex.
Metrorex a făcut și un ghid de utilizare al portalului pentru reîncărcarea abonamentelor. Poate fi văzut AICI.