Bucureștenii din Sectorul 6 nu se mai pot programa online pentru eliberarea buletinelor. PS6 anunță lista sediilor unde trebuie depuse actele în format printat

08 apr. 2025
11045 afișări
Bucureștenii din Sectorul 6 nu se mai pot programa online pentru eliberarea buletinelor. PS6 anunță lista sediilor unde trebuie depuse actele în format printat
Bucureștenii din Sectorul 6 nu se mai pot programa online pentru eliberarea buletinelor. PS6 anunță lista sediilor unde trebuie depuse actele în format printat. Sursa foto: PS6/Facebook

Bucureștenii din Sectorul 6 vor trebui să meargă direct la ghișee cu documentele pregătite pentru eliberarea buletinului. PS6 anunță locațiile unde vor merge locuitorii din Sectorul 6 pentru depunerea documentelor pentru eliberarea buletinului.

Locuitorii din Sectorul 6 nu mai programa online eliberarea buletinului

Primăria Sectorului 6 informează, printr-o nouă postare pe Facebook, cetățenii că nu mai pot programa online eliberarea cărților de identitate pe Portalul instituției, din data de 11 aprilie 2025. Locuitorii Sectorului 6 trebuie să se prezinte la ghișeele dedicate activității pentru a depune actele necesare procesului.

Începând din 11 aprilie, programările online pentru eliberarea cărților de identitate nu vor mai fi disponibile pe Portalul Primăriei Sectorului 6, scrie PS6.

Această decizie a fost luată în contextul în care Ministerul Afacerilor Interne (MAI) face pregătiri pentru trecerea la cartea de identitate electronică.

PS6 a adăugat că bucureștenii se vor putea programa, pe Portalul Ministerului de Interne, la adresa hub.mai.gov.ro. Acest site va fi disponibil pentru București în curând.

Locațiile din Sectorul 6 la care bucureștenii trebuie să depună actele pentru un nou buletin

Până când va fi implementată platforma unde se vor putea programa pentru eliberarea unui nou buletin, locuitorii Sectorului 6 pot merge la sedii.

Bucureștenii se vor prezenta cu toate actele necesare în variantă printată la ghișeele din trei sedii. Adresele acestora sunt:

  • Sediul Orizont (Bd. Drumul Taberei, nr. 18);
  • Sediul din Centrul Comercial Carrefour Lujerului, stand 39 (Bd. Iuliu Maniu, nr.19);
  • Sediul Giulesti (Calea Giulești, nr.125).

Cărțile electronice de identitate vor fi disponibile și la București

La sfârșitul lunii martie 2025, Ministerul Afacerilor Interne anunța că emiterea cărților electronice de identitate va începe în prima jumătate a lunii aprilie anul curent. Primele noi buletine cu cip au fost emise la Cluj, începând cu data de 20 martie, iar în următoarele două luni vor fi disponibile în toată țara.

Noile buletine cu cip vor fi implementate în restul țări, în termen de două luni de la data de 20 martie. Acestea vor fi disponibile în toate cele 674 de servicii publice comunitare de evidență a persoanelor din România.

Emiterea noilor buletine cu cip este gratuită. Costurile sunt acoperite prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), până în iunie 2026.

Ce informații sunt incluse pe cartea electronică de identitate

  • Datele din formatul tipărit: nume, prenume, cetățenie, data nașterii, sex, imaginea facială, CNP, semnătura olografă.
  • Datele din formatul electronic: toate datele tipărite, la care se adaugă prenumele părinților, domiciliul, amprentele a două degete ale titularului și certificate digitale pentru autentificare sau semnătură electronică.

Te-ar mai putea interesa:

STB vrea să cumpere rulmenți pentru tramvaie. Licitația a fost lansată, iar contractul are o valoare de aproape 500.000 de euro

Cookies