Primăria Sectorului 5 a anunțat că până în data de 15 ianuarie 2023, Serviciului Parcaje Auto de Reședință va avea activitatea suspendată. De asemenea, cei ce dețin deja un loc de parcare trebuie să se asigure că nu au restanțe la bugetul local, altfel riscă să piardă locul atribuit.
Bucureștenii ce locuiesc în Sectorul 5 vor mai avea puțin de așteptat pentru a putea trimite cererile pentru închirierea unui loc de parcare de reședință în aria sectorului. Acest lucru se datorează faptului că până în data de 15 ianuarie 2023, activitate cu publicul a Serviciului Parcaje Auto de Reședință va fi suspendată.
Anunțul a fost făcut de către Primăria Sectorului 5, prin intermediul unei postări pe pagina de Facebook. Astfel că, persoanele interesate de închirierea unui loc de parcare vor putea înregistra cererile începând de luni, data de 16 ianuarie 2023.
Cererile pot fi depuse, atât online, cât fi fizic. Iată unde pot fi înregistrate acestea:
Primăria Sectorului 5 a informat cetățenii din aria administrată că pentru a nu pierde locurile de parcare atribuite, este necesar să nu înregistreze debite restante la bugetul local pentru anul 2022.
Restanțele reprezintă atât taxele și impozitele neachitate, cât și amenzile ce nu au fost plătite.
În caz contrar, contractele pentru locurile de parcare de reședință vor fi reziliate de către administrația publică.
Bucureștenii ce nu au restanțe la bugetul local vor beneficia de prelungirea automată a contractului pentru locul de parcare. Aceștia au obligația de a achita contravaloarea contractului de închiriere a respectivului loc, până la data de 31 martie 2023.
Regulamentul de atribuire și exploatare a locurilor de parcare de reședință, de pe raza Sectorului 5 poate fi consultat de persoanele interesate accesând ACEST link.