Câţiva cititori ai B365.ro, din zona Chibrit, s-au adresat site-ului pentru a se plânge de faptul că au rămas fără lumină, şi, deoarece au centrale individuale, şi fără căldură, toată noaptea trecută. Mai mult, deşi au încercat să sune la numărul dedicat de Enel deranjamentelor, 0219291, nu au reuşit să discute cu nimeni, numărul sunând în permanenţă ocupat.
„Eu sunt bătrână şi pe la ora 02:00 noaptea n-am mai rezistat de frig şi am chemat-o pe fata mea să mă ia la ea acasă. Dar alţii n-aveau norocul meu să aibă unde să se ducă să doarmă şi au rămas în frig, chiar şi cu copii mici” – povesteşte tanti Floarea, de 75 de ani.
Se pare că locuitorii din Chibrit nu sunt singurii care trec prin aceste încercări, dacă e să luăm în calcul declaraţiile oficialilor Enel: „sunt avarii punctuale în mai multe zone din Bucureşti, dar nu putem da o listă a deranjamentelor, pentru că ele se schimbă de la oră la oră” – au transmis aceştia. „Situaţia nu diferă faţă de zilele anterioare” – au mai adăugat oficialii, la solicitarea B365.ro.