Bucureșteanul care s-a dus cu familia la mare, s-a enervat pe cazare și azi are parte de răzbunare

15 feb. 2021
253 Afișari
Bucureșteanul care s-a dus cu familia la mare, s-a enervat pe cazare și azi are parte de răzbunare

Litoralul românesc nu este pe placul tuturor, iar mulți turiști nemulțumiți de serviciile oferite apelează la Protecția Consumatorilor, dar și la instanță.

Un bucureștean a ajuns direct în sala de judecată, după nemulțumirea față de condițiile oferite de un hotel dar și de servicii. Reclamantul a cerut hotelului de trei stele din Mamaia restituirea banilor, având în vedere condiţiile foarte proaste oferite de hotel şi modalitatea cum reprezentanţii acestuia înţeleg să prezinte în mod mincinos serviciile din portofoliu.
 
Povestea turistului a început în 2019 când a achiziționat un pachet all inclusive , perioada 1-5 iulie 2019, la hotelul Victoria din Mamaia. În valoare de 3.888 lei, bărbatul a închiriat un apartament deoarece are doi copii minori (de 3 ani şi 1 an şi jumătate), fiecare putând fi cazat separat într-o cameră.
Pe site-ul unității se arăta că hotelul are camerele renovate şi că totul era în stare impecabilă.
La hotel, familia a constatat că „deşi se numeşte apartament, nu a prevăzut (proprietarul n.red.) şi o uşă între camere, astfel că, dacă un copil se trezea înaintea celuilalt şi făcea puţin zgomot, în mod automat îşi trezea şi frăţiorul”, spune turistul, citat în motivarea instanţei, conform adevarul.ro.
Pe lângă aceasta, o altă nemulţumire a fost baia, în care acesta susţine turistul că era un miros insuportabil de canalizare, iar dimensiunea era foarte mică.
În ceea ce priveşte locul de joacă pentru copii, ăsta „lipsea cu desăvârşire”.
„La faţa locului nu se găseau jucării pentru copii, iar locul unde era amenajat presupusul loc de joacă pentru copii era total nepotrivit (pietre, pământ etc.), copiii riscând în orice moment să se accidenteze”, spune turistul.
Reprezentaţii hotelului au declarat că aceste nemulțumiri au fost aduse cu o zi înainte de terminarea sejurului, iar turistului i s-a propus să-l mute în altă cameră, dar acesta a refuzat.
 
Decizia judecătorilor Magistraţii Judecătoriei Constanţa au analizat cazul și au decis ca hotelul să restituie suma de 3.888 de lei către reclamant. Această decizia nu este definitivă.
Cookies