Termoenergetica anunță lucrări de reparații a unei avarii pe Magistrala 3 Sud, astfel că tot Sectorul 4 rămâne, începând de miercuri (26 iulie), fără apă caldă.
Potrivit recensământului din 2019, Sectorul 4 are o populație de 325,179 locuitori, conform INSSE.
Termoenergetica îi anunță pe bucureșteni că oprește furnizarea agentului termic pentru apă caldă către punctele termice din Sectorul 4, în vederea executării lucrărilor de reparație a unei avarii ce a avut loc pe conducta Magistralei 3 Sud – DN 1200 mm – în zona străzii Releului din Sectorul 3 al Capitalei.
Astfel, în perioada 26-28 iulie 2023, va fi sistată furnizarea agentului termic pentru apă caldă, către toate punctele termice din Sectorul 4 al Capitalei.
Această zonă de rețea are 55 de ani de funcționare, conducta Magistralei 3 Sud funcționând din anul 1968.
În paralel cu lucrările de remediere a avariei, se fac verificări și lucrări pregătitoare pentru reabilitarea acestei magistrale, pe tronsonul cuprins între CTE Sud și Căminul Releului (strada Releului), lucrare programată pentru începere în cursul acestui an, transmite Termoenergetica.
Totodată, CMTEB anunță că se fac lucrări pregătitoare pentru înlocuirea instalației din căminul Releului.
Menționăm faptul că atât tronsonul, cât și căminul mai sus menționate sunt foarte importante pentru asigurarea tranzitului de agent termic între Sectorul 4 și Sectoarele 3 și 2, spune sursa citată.
Pe toată perioada efectuării reviziei la CTE Progresu, punctele termice din Sectorul 4 sunt alimentate de CTE Sud.
Este important de subliniat că termenele lucrărilor sunt estimate înainte de deschiderea șantierelor și decopertarea galeriilor. Finalizarea lucrărilor depinde de complexitatea acestora, care este în directă legătură cu starea de degradare a conductelor, explică Termoenergetica.
Dispeceratele companiei, dar și echipele de intervenție, lucrează în regim permanent, astfel încât să fie soluționate problemele apărute în teren. Termoenergetica mai spune că se va lucra simultan în mai multe puncte, astfel încât, pe măsura finalizării unor operațiuni, punctele termice să fie repuse în funcțiune mai repede decât termenul estimat.
Clienții au la dispoziție informații prin mesajele preînregistrate la numărul de telefon 031.9442 sau alte detalii la 0800.820.002, precum și prin aplicația Termoalert. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!, a conchis CMTEB.
Te-ar mai putea interesa și: Ofertă de asistență juridică pentru bucureștenii fără apă caldă și căldură. FACIAS: Oamenii trebuie să fie despăgubiți pentru apa rece plătită la preț de apă caldă