BREAKING | Linia de tramvai 41, blocată luni seară, pe ambele sensuri, timp de două ore. STB: Deconectare de tensiune la Pod Ciurel si Pod Grant

10 iul. 2023
7216 Afișari
BREAKING | Linia de tramvai 41, blocată luni seară, pe ambele sensuri, timp de două ore. STB: Deconectare de tensiune la Pod Ciurel si Pod Grant
BREAKING | Linia 41, blocată astă-seară pe ambele sensuri, timp de două ore. STB: Deconectare de tensiune la Pod Ciurel si Pod Grant | Sursa foto: cititor B365.ro

Bucureștenii care avut de mers cu linia 41 luni seara, au avut mare ghinion: a fost blocată, pe ambele sensuri, timp de aproximativ două ore. Motivul; pană de curent.

La ora 18:55, STB anunța oficial, pe contul său de Twitter:

Linia 41 – blocata pe ambele sensuri. Cauza: deconectare de tensiune la Pod Ciurel si Pod Grant.
Un cititor B365.ro ne povestește că, încă din jurul orei 18:30 – 18:40, niciun tramvai 41 nu a plecat de la Piața Presei, de la capătul de linie, iar călătorii au fost anunțați că problema e o cădere de tensiune, care afectează ambele sensuri; li s-a mai spus atunci că nu se știe când se reia circulația și nici cum – adică dacă se introduce o linie navetă.
La ora 19:20, STB a anunțat inființarea unei linii-navetă, care să rezolve problema temporar:
Linia 41 este blocata in continuare. Pentru preluarea călătorilor, s-a format linia naveta 641.
În final, la 19:44, STB a anunțat că linia 41  funcționează normal.
În ultima perioadă, au fost destul de dese căderile de tensiune în rețeaua STB.  Și pe linia de tramvai 41 s-au mai înregistrat probleme. La începutul verii, a fost blocată o dimineață întreagă, din mai multe cauze: ba căderi de tensiune, defecțiuni ale tramvaielor Imperio.

Linia 41,  „metroul ușor” din București

Este linia de tramvai din București pe care vagoanele circulă cu viteza maximă admisă și are un traseu complet  separat de restul traficului rutier 41 este prima prima linie de tramvai din oraș gândită cu regim de circulație prioritar. În planurile inițiale, 

Până la introducerea, pe acest traseu, a tramvaielor Imperio de la Astra Arad, pe aici au circulat vagoane V3A modernizate. Tramvaiele V3A-M2000 au fost construite special pentru lini.

A fost inaugurată în 1984, pe tronsonul Piața Presei-Pasaj Grant-Crângași.  În 1987, linia a fost extinsă până la Ghencea, odată cu inaugurarea Pasajului de la Lujerului și terminarea amenajării Șoselei Virtuții.

În anul 2002, linia a fost complet modernizată, fiind transformată în metrou ușor, calea de rulare fiind separată pe întreg parcursul sau de alte linii de tramvai și, în mare parte, de accesul rutier. Singurele tronsoane în care tramvaiele nu sunt separate de carosabil se află pe Bulevardul Mărăști și la intersecția Strada Brașov/Drumul Taberei). 

Linia 41 traversează Bucureștiul de la Piața Presei până în cartierul Ghencea (în zona stadionului Steaua), pe ruta: Piața Presei (cap linie) – Bd. Mărăști – Bd. Alexandru Averescu – Str. Turda – Pasaj Grant – Cal. Crângași – Șos. Virtuții (Militari) – Pasaj Lujerului – Str. Brașov (Drumul Taberei) – Bd. Ghencea (cap linie).

cele două capete de .linie  reprezintă primele terminale multimodale pentru transport în comun din București.

Cookies