Brandul autohton de fashion Etic a investit 85.000 euro în redeschiderea unei unităţi, într-un mall

de:
09 iul. 2015
3 Afișari
Brandul autohton de fashion Etic a investit 85.000 euro în redeschiderea unei unităţi, într-un mall

După o investiţie de 85.000 de euro, antreprenorii au redeschis magazinul Etic din Bucureşti Mall. Această unitate, una dintre cele mai importante ale reţelei, a fost închisă la sfârşitul lunii aprilie, când investitorii au obţinut un spaţiu mai mare pentru a-şi desfăşura activitatea, de 93 de metri pătraţi, situat la etajul 1 al centrului comercial.

Hainele Etic sunt produse în proporţie de 98% local, în parteneriat cu subcontractori români. „Lucrăm cu fabrici din România şi apelăm la materiale sau la fabrici din străinătate doar dacă este vorba de piese pe care nu le putem produce local”, a declarat anterior pentru ZF, Ana-Maria Coman, coproprietara lanţului de magazine, care a intrat în acest business când avea 19 ani şi nu avea experienţă în domeniu.

Etic este unul dintre puţinele branduri de modă fondate de antreprenori locali, care concurează pe unul dintre cele mai competitive segmente de piaţă din economia românească, dominat de giganţi internaţionali ca H&M sau Inditex (Zara, Bershka).

Fondat în urmă cu 15 ani, lanţul de magazine Etic numără în prezent 11 unităţi- 8 în Bucureşti şi 3 în provincie, respectiv în Constanţa, Craiova şi Braşov- care ţintesc anul acesta afaceri de 2 milioane de euro.

Cookies