Blocurile administrate de primăria Sectorului 4 vor intra în reparații capitale. Printre altele, se vor repara instalațiile electrice și cele termice

11 oct. 2022
5688 afișări
Blocurile administrate de primăria Sectorului 4 vor intra în reparații capitale. Printre altele, se vor repara instalațiile electrice și cele termice
Blocurile administrate de primăria Sectorului 4 vor intra în reparații capitale. Printre altele, se vor repara instalațiile electrice și cele termice / Foto simbol: Agerpres

Primăria Sectorului 4 a lansat în SICAP o licitație pentru un acord cadrul ce vizează lucrări de întreținere, mentenanță la instalații și sisteme, reparații și lucrări de construire pentru blocurile pe care le are în administrare.

Blocurile administrate de primăria Sectorului 4 vor intra în reparații capitale

Primăria Sectorului 4 vrea să achiziționeze lucrări pentru reparații curente ale construcțiilor și instalațiilor aferente, constând în următoarele categorii:

  • Lucrări de reparații generale și de renovare,
  • Lucrări de infrastructură rutieră,
  • Lucrări de instalații pentru clădiri,
  • Lucrări de curenți slabi,
  • Lucrări de instalații electrice, de izolare/hidroizolare,
  • Lucrări de instalații termice,
  • Lucrări de ventilații,
  • Lucrări de tâmplărie.

Acordul cadru are o durată de trei ani și o valoare estimată de 2.908.489.890 lei, conform Agerpres.ro.

Sectorul 4 se află în plin proces de dezvoltare urbanistică, economică și socială, ca parte a strategiei sale de dezvoltare, care implică și nevoia de a acționa ca un bun administrator asupra imobilelor administrate, în vederea menținerii beneficiului social în raport de destinația fiecăruia. Un bun întreținut corespunzător va rămâne în funcțiune publică o perioadă mai mare de timp și va răspunde astfel scopului său de utilitate publică. Astfel, la nivelul subunității administrativ teritoriale a luat naștere necesitatea efectuării de lucrări de construcții și instalații, pentru reparații curente, asupra imobilelor ce se găsesc în administrarea Sectorului 4 al Municipiului București, a transmis administrația publică.

Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplinească ofertanții

Pentru a putea lua parte la licitația publică ce a fost lansată de Primăria Sectorului 4, ofertanții trebuie să arate că cifra de afaceri anuală (pe anii 2019,2020,2021) a fost de minim 100.000.000 de lei.

Pe lângă asta, este necesar să demonstreze și că în ultimii cinci ani au efectuat și au dus la final lucrări similare în domeniul lucrărilor de construcții civile. Firmele trebuie să fi avut lucrări de cel puțin 100.000.000 lei fără TVA, valoare cumulată din maxim trei contracte.

Ofertele trimise vor fi evaluate după cum urmează:

  • Componenta financiară 95%,
  • Perioada de garanție a lucrărilor 5%.

Termenul maxim până la care pot fi depuse ofertele în cadrul acestei licitații este 14 noiembrie 2022.

Licitația a fost lansată de către PS4 în asociere cu alte șapte autorități. Iată care sunt acestea: Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale, Direcția Generală de Administrare a Unităților de Învățământ și de Sport, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor, Centrul European Cultural și de Tineret „Nicolae Bălcescu”, Direcția de Mobilitate Urbană, Direcția pentru Digitalizare și Regenerare Urbană.

Cookies