BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 – Aproape 30% dintre romani vor face cumparaturi de Black Friday

de:
11 nov. 2014
0 Afișari
BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 - Aproape 30% dintre romani vor face cumparaturi de Black Friday

BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 – Conform studiului Omnibus Online iSense.Solutions, vor achiziționa produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (38%), precum și consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce privește cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (față de 49% dintre bărbați) au afirmat că nu știu sigur dacă vor face cumpărături.

Principalele categorii de produse la care consumatorii își doresc promoții de Black Friday pentru a le achiziționa sunt electrocasnicele (28%), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebook-urile (10%).

BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 – „Conform informațiilor iSense.Solutions, consumatorii preferă să cumpere produse electronice, electrocasnice și IT în special din magazinele fizice specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) și de hipermarketuri/supermarketuri/magazine de tip „Do It Yourself” (31%). De aceea, o abordare de promovare prin mai multe canale ar putea avea un maxim impact de Black Friday”, completează Traian Năstase, Managing Partner iSense.Solutions.

Promoțiile la laptopuri și telefoane sunt dorite în special de consumatorii tineri, din intervalul de vârstă 15-24 de ani (22% sunt interesați de laptopuri și 30% de telefoane). Interesul pentru promoțiile la telefoane este ridicat și în rândul consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (27%). De asemenea, 29% dintre respondenții din această categorie de vârstă își doresc promoții la televizoare, în timp ce electrocasnicele sunt vizate în special de persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani (41%).

BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 – Informațiile sunt extrase din Studiul Omnibus, care a fost realizat online de către compania iSense.Solutions în rândul unui eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 15 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de incredere de 95%.

Studiul Omnibus iSense.Solutions este realizat lunar, oferind ocazia oricărei companii din România să ia decizii bazate pe informații obținute direct de la consumatorii români.

BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2014 – Datele privind locurile din care sunt achiziționate produse electronice, electrocasnice și IT fac parte din studiul multiclient „Obiceiuri de cumpărare de produse electronice, electrocasnice și IT”, realizat de iSense.Solutions. Studiul a fost realizat pe 1.000 de respondenți și este reprezentativ pentru consumatorii din București, având un grad de eroare de +/- 3%.

Cookies