ÎN ȚARĂ

Black Friday 2021. Care este achiziția record de astăzi pe eMAG, dar și câte produse au cumpărat românii

Black Friday 2021, sau „Vinerea reducerilor” a adus cifre record atât în tabăra clienților cât și în cea a comercianților. Odată ce s-a dat startul la cumpărături, românii s-au întrecut atât în mediul online cât și în magazine pentru a pune mâna pe produsele mult dorite.

Black Friday 2021 se apropie de sfârșit, după o zi intensă pentru companii și pentru clienți deopotrivă. Un lucru este clar: românii au cumpărat mai mult decât anul trecut, și din ce în ce mai mulți oameni optează pentru plata cu cardul.

Black Friday 2021. Care a fost cea mai scumpă comandă de pe eMAG

În urma Black Friday 2021 comercianții au avut parte de un număr ridicat de comenzi, dar și de sume impresionante plătite de clienți pentru un singur produs. Pe platforma eMAG, de exemplu, la ediția din acest an a Black Friday s-au vândut, în primele 7 ore de la startul ofertelor, cu 34% mai multe produse decât anul trecut, potrivit Agerpres.

Totodată, în acest an a crescut și numărul de plăți efectuate online, astfel că ponderea a ajuns la 60% dintre comenzi plătite cu cardul, în creștere semnificativă față de anii precedenți, anunță oficialii eMAG. Mai mult, românii au preferat ca pachetele lor să ajungă la easybox în loc să fie aduse la ușă de curier – circa 60% dintre comenzile înregistrate de Black Friday vor ajunge la easybox-uri în localitățile în care serviciul e deja disponibil.

Cel mai scump produs comandat pe eMAG în primele 7 ore de promoții a fost un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande, care a avut un preț de 38.185 lei. Între timp, cea mai mare tranzacție a depășit categoric prețul ceasului, este vorba despre un pachet turistic, ce a costat 63.000 de lei.

„Cea mai mare tranzacţie este cu mult peste 10.000 de euro, aproximativ 63.000 de RON. Nu ştim exact ce s-a cumpărat, dar e clar că nu este din zona de IT. Poate să fie chiar un pachet turistic.”, a declarat Elena Gheorghe, manager eMAG.

În primele 7 ore s-au vândut 60.000 de litri de carburant aflat la promoție

Primele șapte ore de promoții de pe aplicația eMAG au adus vânzări impresionante – 1.45 milioane de produse din oferta platformei au fost vândute. De asemenea, „minutul de aur” a fost înregistrat la startul reducerilor, la opt dimineața – s-au înregistrat peste 3.500 de tranzacții bancare în 60 de secunde.

„Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie.

Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG, în cadrul comunicatului de presă.

Cele mai populare categorii au fost produsele pentru casă și îngrijirea casei, cu circa 160.000 de comenzi, frumusețe și îngrijire personală, cu 123.000 de comenzi, și electrocasnice mici, care au fost 73.000 la număr.

Desigur, au existat în ofertă și produse inedite, cum ar fi 9 comenzi de automobile, peste 2 kilograme de aur și monede, dar și pachete turistice, fiind vândute în total 935 de nopți de cazare.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button