Biroul perfect organizat – cum delimitezi zona de lucru de spațiul de relaxare (P)

25 nov. 2021
23 Afișari
Biroul perfect organizat – cum delimitezi zona de lucru de spațiul de relaxare (P)
Biroul perfect organizat – cum delimitezi zona de lucru de spațiul de relaxare (P)

Fie că lucrezi de acasă sau nu, biroul este locul în care îți petreci o mare parte din zi. Acest loc trebuie să îți asigure confort fizic și psihic, pentru a-ți putea desfășura activitatea într-un mod eficient, dar și plăcut. Firmele care se ocupă de design interior acordă o atenție sporită acestui segment de amenajări, pentru a veni în ajutorul marilor companii care vor să le asigure angajaților un spațiu de lucru prietenos.

De asemenea, este tot mai frecvent utilizată una dintre încăperile locuinței ca și spațiu destinat activității profesionale.

Cum să îți amenajezi eficient biroul?

Atunci când te ocupi de amenajarea biroului tău, trebuie în primul rând să ții cont de spațiul de care dispui. În funcție de asta îți alegi un mobilier mai mic, sau de ce nu, dacă spațiul permite, poți merge pe diferite corpuri, mai încăpătoare, cu rafturi multe și poți ajunge sa incluzi chiar și canapele sau fotolii. Trebuie să ții cont că piesa care nu poate lipsi este biroul efectiv, pe care în mod sigur îți vei amplasa calculatorul sau laptopul. De asemenea, vei avea nevoie de rafturi sau dulapuri pentru depozitarea documentelor.

Pe lângă o canapea și fotolii este de preferat să existe și o măsuță de cafea, acest colț reprezentând spațiul unde au loc întâlnirile și discuțiile de afaceri. Obiectele decorative, precum tablouri, vaze, diferite obiecte de artă sau ghivece cu plante de interior, sunt, de asemenea, nelipsite dintr-un asemenea cadru.

Ce facem când avem nevoie și de odihnă la birou

Activitatea profesională poate fi foarte solicitantă fizic și psihic, se poate întinde pe o durată lungă de timp, atunci când la mijloc sunt proiecte care necesită multe ore de lucru. Ce facem dacă timpul la birou se prelungește, sau dacă efectiv simțim că avem nevoie de odihnă în timpul zilei? În cultura japoneză este perfect acceptat somnul la birou. Ba chiar este considerată o practică în folosul activității profesionale și încurajată, japonezii considerând că în acest fel îți reîncarci bateriile pentru a duce la bun sfârșit, cu succes, activitatea. Această practică se numește Inemuri, și este tot mai frecvent acceptată și de popoarele occidentale. În final, dacă se acceptă pauze pentru activități fizice și pentru hrană, de ce nu s-ar accepta pauze și pentru somn, dacă aceasta este necesitatea angajatului? Pentru asta, ai nevoie să incluzi în amenajarea biroului canapele extensibile, care îți vor asigura un somn odihnitor.

Sursa de imagine:
Monkey Business Images / Shutterstock.com

Cookies