Bilanţul cititorilor la METROU în prima zi de campanie. Se împart cărţi împătimiţilor de lectură

de:
18 iul. 2016
0 Afișari
Bilanţul cititorilor la METROU în prima zi de campanie. Se împart cărţi împătimiţilor de lectură

La începutul săptămânii trecute, Editura Litera anunţa, în parteneriat cu Metrorex, prima ediţie a campaniei de încurajare a cititului în metroul bucureştean: Cartea la metrou, sub îndemnul „Atenţie, se închid uşile şi se deschid cărţile!”

Luni, 18 iulie, în prima zi de campanie, sute de călători au fost surprinşi citind şi au fost recompensaţi cu încă o carte din colecţiile consacrate Litera: Clasici moderni, Clasici contemporani, Agatha Christie, Nobel, Buzz Books, Blue Moon, Biblioteca pentru toţi.

Călătorii au întors voluntarilor Litera zâmbete, gânduri bune şi un feedback călduros. Impresiile cititorilor despre cărţile primite şi despre acţiune se regăsesc deja pe pagina evenimentului sau pe paginile personale de Facebook & Instagram folosind hashtag-ul #cartealametrou. Mai multe detalii, pe pagina de Facebook.

Campania continuă în fiecare zi, până vineri, 22 iulie, în intervalul 9:00-11:00, pe Magistrala 2, ambele sensuri de mers (Pipera-Berceni-Pipera).

Astfel, călătorii surprinşi citind o carte vor primi încă una, împreună cu un semn de carte, de la voluntarii Litera care vor fi prezenţi la metrou în săptămâna 18-22 iulie, de luni până vineri, în intervalul 9.00-11.00, pe Magistrala 2: Pipera – Berceni – Pipera.

O selecţie a celor mai bune titluri din colecţiile consacrate Litera – Clasici moderni, Clasici contemporani, Agatha Christie, Nobel, Buzz Books, Biblioteca pentru toţi – vor fi disponibile călătorilor.

Organizatorii invită toţi cititorii să împărtăşească impresiile despre cartea primită folosind hashtag-ul #cartealametrou pe Facebook şi pe Instagram.

 

Cookies