Bd. Uranus, din nou în întârziere. Lucrarea ar fi trebuit terminată în iulie

de:
25 sept. 2013
1 Afișari
Bd. Uranus, din nou în întârziere. Lucrarea ar fi trebuit terminată în iulie

„După ce terminăm strada, începem sa reconstruim Hala Matache, așa cum a fost ea făcuta. Avem toate elementele. Bulevardul devine alternativa la bd. Magheru și la Calea Victoriei și eu sper din suflet ca atunci când ne apucăm de Calea Victoriei, drenajul mașinilor să aiba loc spre Vasile Pârvan. Dupa aceea, ramane o portiune in care marim doar trotuarele pana la Hasdeu, largim podul de la Hasdeu, dupa care intram in tunel (n.r. – pasajul de sub Palatul Parlamentului) si iesim undeva langa Piata Cosbuc, in etapa a doua. Urmeaza intersectia cu Tudor Vladimirescu”, declara Sorin Oprescu în luna iunie, potrivit Hotnews.ro. 

 In prezent, Diametrala este terminata in proportie de peste 90%, mai fiind in lucru doar bucata dintre Calea Grivitei si strada Popa Tatu. Pe restul tronsoanelor, finalizate, circulatia auto a fost deschisa.

Diametrala Buzesti-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legatura intre Piata Victoriei si Gara Progresul, reprezentand o alternativa la Calea Victoriei si bd. Magheru pentru persoanele care doresc sa ajunga din Nordul Capitalei la iesirea din Bucuresti spre Giurgiu.

Municipalitatea a impartit proiectul in trei etape:

– Piata Victoriei – Vasile Parvan;

– Vasile Parvan – Piata George Cosbuc;

– Piata George Cosbuc- Gara Progresul.

Lucrarile la primul tronson al Diametralei au inceput in toamna anului 2010, costurile fiind estimate la 130 milioane lei. Potrivit bugetului aprobat pe anul 2013 pana la sfarsitul anului 2012 s-au platit circa 270 milioane lei.

Pe 6 decembrie 2011, primarul General Sorin Oprescu a inaugurat portiunea cuprinsa intre Calea Plevnei si Bulevardul Stirbei Voda, circa 20% din primul tronson, promitand ca toata lucrarea va fi gata in martie 2012. 

Prima etapă din Bulevardul Uranus are o lungime de 1,8 km şi este împărţită în şase tronsoane, dintre care cinci sunt finalizate: tronsonul I de la Piaţa Victoriei până la strada Occidentului, tronsonul II de la strada Occidentului până la Calea Griviţei, tronsonul IV de la Mircea Vulcanescu la Bulevardul Dinicu Golescu, continuat cu tronsonul V de la Bulevardul Dinicu Golescu până la Calea Plevnei, dar şi tronsonul VI de la Mircea Vulcănescu la Bulevardul Gării de Nord.

Cookies