BAREM DE CORECTARE LA LIMBA ROMÂNĂ, BACALAUREAT 2014, EDU.RO

de:
30 iun. 2014
0 Afișari
BAREM DE CORECTARE LA LIMBA ROMÂNĂ, BACALAUREAT 2014, EDU.RO

BAREM DE CORECTARE LA LIMBA ROMÂNĂ, BACALAUREAT 2014, EDU.RO

BAREM DE CORECTARE LA LIMBA ROMÂNĂ, BACALAUREAT 2014:

SUBIECTELE ŞI BAREMELE LA ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014 au apărut pe EDU.RO, la ora 15:00. B365.ro vă prezintă SUBIECTELE ŞI BAREMELE LA ROMÂNĂ SCRIS mai jos:

BAREM ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014 EDU.RO, pentru PROFILUL REAL ( Filiera teoretică – Profilul real; Filiera tehnologică;Filiera vocaţională – Toate profilurile (cu excepţia profilului pedagogic)

BAREM ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014, EDU.RO, pentru PROFILUL UMAN (Filiera teoretică – Profilul umanist; Filiera vocaţională – Profilul pedagogic)

SUBIECTE ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014, EDU.RO, pentru PROFILUL REAL ( Filiera teoretică – Profilul real; Filiera tehnologică;Filiera vocaţională – Toate profilurile (cu excepţia profilului pedagogic)

SUBIECTE ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014, EDU.RO, pentru PROFILUL UMAN (Filiera teoretică – Profilul umanist; Filiera vocaţională – Profilul pedagogic)

Iată SUBIECTELE: 

SUBIECTE ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014. Elevii de la profilul real au primit un text la prima vedere din opera literară „Omul din vis” de Cezar Petrescu, pe baza căruia au avut de dat sinonime pentru două cuvinte, de explicat rolul unei cratime, de indicat două motive literare şi perspectiva narativă, de explicat rolul verbelor la imperfect şi de demostrat prin două argumente că textul aparţine genului epic, precum şi comentat o secvenţă.

La subiectul al doilea, aceştia au avut de redactat un eseu în care să-şi exprime părerea despre rolul campaniilor de promovare a unui stil de viaţă sănătos.

La subiectul al treilea, elevii de clasa a XII-a de la profilul real trebuie să scrie un eseu despre tema şi viziunea despre lume într-un text poetic studiat de Mihai Eminescu.

SUBIECTE ROMÂNĂ SCRIS BACALAUREAT 2014 EDU.RO profil uman. Elevii de la uman au primit un text la prima vedere din Donna Alba de Gib Mihăescu pe baza căruia trebuiau să răspundă la nouă cerinţe care vizau cunoştinţe de vocabular, teorie literară, precum şi capacitatea de a înţelegere şi interpretare a unui text literar. La subiectul al doilea au avut de scris un text argumentativ despre activitatea de îndrumare a lecturii, iar la subiectul al treilea, elevii de clasa a XII-a de la uman aveau de redactat un eseu de 2-3 pagini despre tema şi viziunea despre lume dintr-un text poetic studiat de Ion Barbu, Tudor Arghezi sau Nichita Stănescu. 

 

Cookies