Avarie majoră la rețeaua de internet Vodafone fix, fostă UPC, din București. A picat UPC-ul în toată Capitala

23 aug. 2021
1843 afișări
Avarie majoră la rețeaua de internet Vodafone fix, fostă UPC, din București. A picat UPC-ul în toată Capitala
Avarie majoră la rețeaua de internet Vodafone fix, fostă UPC, din București. A picat UPC-ul în toată Capitala

O avarie majoră la rețeaua de internet Vodafone fix, fostă UPC, are loc la ora transmiterii acestei știri în București. Din sursele B365.ro se pare că a picat UPC-ul în toată Capitala, iar problema va fi remediată târziu în noapte.

Rețeaua Voafone Fix a picat luni seară în tot Bucureștiul. Din informațiile intrate în posesia B365.ro se pare că serviciile nu funcționează la nivelul întregii Capitale. Cu toate că Vodafone anunță că revenirea online a clienților va avea loc „în cel mai scurt timp posibil”, surse din interior au declarat că abia în jurul orei 2:00 s-ar putea remedia problema, fiind vorba de o avarie majoră a rețelei.

Vom reveni cu amănunte.

Vodafone a a finalizat achiziția UPC în martie 2020, într-un proces început în 2018

Compania Vodafone a achiziționat UPC într-una dintre cele mai importante tranzacții de pe piața de telecomunicații din România. Astfel, compania a intrat în zona de servicii de telecomunicații complete.

Finalizarea procesului fuziunii cu UPC România a avut loc în martie 2020. Ca urmare a acestui lucru, UPC România a încetat să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. De atunci, Vodafone România a devenit furnizorul de servicii fixe de comunicațiii electronice pentru clienții UPC, toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. au fost preluate de către Vodafone Romania S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor.

Mai mult, aplicația My UPC a fost redenumită în MyVodafone Fix & TV, în timp ce funcționalitățile acesteia și datele de logare ale clienților au rămas neschimbate.

Telefoanele de contact sunt 031 100 1000 și 031 100 0872

Unii se plâng de calitatea serviciilor UPC după ce a fost cumpărat de Vodafone

Lumea se plânge că serviciile internet au scăzut în momentul în care compania Vodafone a înghițit UPC prin fuziune. Mulți clienți fideli au ales un alt provider de internet după ce viteza internetului le-a scăzut simțitor.

Mai mult, o altă problemă serioasă ar fi call centerul Vodafone în care unii spun că este imposibil să intre într-un apel cu un reprezentant call center, având parte doar de o voce înregistrată care anunțat că din cauza numărului mare de apeluri, timpul de așteptare depășește limita maximă și sunt apoi rugați să revină.

Cookies