BAZAR

Avantajele achiziționării autoturismelor de la un dealer auto Ford profesionist din Oradea (P)

Într-o perioadă în care frenezia cumpărăturilor online câștigă tot mai mult teren, internetul a schimbat dramatic experiența de achiziție a mașinilor, dar nu și rolul dealerului auto, după cum precizează specialiștii din domeniu. Importanța reprezentanțelor auto, printre care se numără și dealerul auto Ford Oradea, este recunoscută în primul rând datorită gamei complexe de servicii pe care acestea le acordă.   

Dacă vei decide să-ți achiziționezi mașina de la shoowroomul auto Ford Oradea, vei scăpa de numeroase griji, precum înmatricularea acesteia și chiar de corvoada asigurării finanțării sau de vânzarea mașinii vechi. Și, cel mai important este că în cadrul reprezentanței de autoturisme Ford Oradea vei avea posibilitatea de a vedea și de a conduce mai multe modele pentru a ți-l putea alege pe cel mai potrivit. În general, achiziția unui mașini este un proces destul de complicat, dar cu ajutorul potrivit totul se poate rezolva cu rapiditate. 

Ford Oradea pune la dispoziția clienților săi nu doar cele mai noi modele Ford, ci și o ofertă de leasing auto sau un test drive. De asemenea, consilierii din cadrul dealerului Ford Oradea sunt pregătiți să răspundă oricărei întrebări despre modelele mărcii și să se adapteze nevoilor fiecărui client. De exemplu, experții auto Ford Oradea îți pot spune, fără niciun cost suplimentar, cât valorează mașina ta pentru a o folosi ca avans pentru un autoturism nou. Statisticile de specialitate realizate în rândul consumatorilor au arătat că mai mult de o treime dintre consumatori iau în considerare achiziția unei mașini direct online.

Totuși, cei mai mulți dintre aceștia doresc să o testeze înainte să o achiziționeze, iar în practică peste 80% dintre cumpărători efectuează test-drive-uri, subliniind astfel importanța strategică a dealerilor. Aceștia au, de asemenea, un rol foarte important în activitățile trade-in, în condițiile în care specialiștii din domeniu subliniază faptul că oamenii nu cumpără mai multe mașini noi chiar în acest moment, din simplul motiv că li se pare foarte greu să-și vândă mașina actuală.     

Mediul de vânzare a mașinilor este astăzi în schimbare, pe măsură ce dealerii se confruntă cu răspândirea cumpărăturilor prin internet, iar așteptările clienților sunt influențate de creșterea  numărului de achiziții retail în mediul online. Astfel, astăzi, cumpărătorii așteaptă de la dealerii auto transparență, încredere, simplitate și viteză, gama de servicii oferite de showroomul auto Ford Oradea fiind, de exemplu, una foarte complexă. Volumul mare de informații la care au acces cumpărătorii îi determină tot mai mult să ceară oferte virtuale de la agenți de vânzări pe care nu i-au întâlnit niciodată sau să inițieze direct tranzacțiile în mediul online.

Un sondaj realizat în rândul a peste 4000 de cumpărători de autoturisme a arătat faptul că peste 55% dintre aceștia doreau să înceapă negocierile în propriile condiții, de preferat online, și că aproape trei sferturi dintre aceștia doreau să finalizeze finanțarea și documentele în acest mod. Dealerii se adaptează tot mai mult acestor condiții și învață să domine internetul. De exemplu, construiesc platforme online prin intermediul cărora reușesc să-i facă pe clienți să-și configureze modelul dorit pentru ca apoi să-i pună imediat în legătură cu un reprezentant de vânzări. Inevitabil, în tot iureșul experiențelor online, se ajunge tot la sediile dealerilor auto.     


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button