LA MINE-N CARTIER

Au fost montate ultimele segmente din podul metalic la Pasajul Mihai Bravu. GALERIE FOTO

Ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate in noptile de marti spre miercuri si miercuri spre joi. In paralel, muncitorii executa lucrarile necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod, informează Sorin Oprescu pe pagina de Facebook, unde publică și galeria foto de mai sus.

În decembrie, primarul general, Sorin Oprescu, a anunţat că, dacă vremea va permite buna desfăşurare a lucrărilor, din martie 2014, şoferii bucureşteni vor putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu- Splaiul Unirii. Edilul-şef a mai precizat atunci că la sfarsitul anului 2014, „intregul pasaj va fi dat in folosinta”.

Potrivit estimărilor Municipalităţii, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea zonelor Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.

Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor: De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button