Problema „măsuța” a apărut la începutul săptămânii, când Club Feroviar a relatat că după modernizarea făcută la Pașcani, nu toate scaunele din vagoane aveau măsuțe. La mijlocul salonului, între cele patru scaune aflate față în față se afla un spațiu gol.
Aceasta este fotografia trimisă presei de firma de comunicare a Electroputere VFU Pașcani la începutul săptămânii. Așadar, între scaunele dispuse față în față nu era nicio măsuță.
Măsuțele din vagoane sunt esențiale în transportul feroviar european al secolului 21. Având în vedere că tot mai mulți pasageri călătoresc cu dispozitive electronice, inclusiv laptopuri, este aproape de neimaginat ca acestea să nu existe. Despre lipsa măsuțelor am scris AICI.
La trei zile după ce Club Feroviar a sesizat problema, s-a întâmplat minunea. La mijlocul vagonului au răsărit niște frumoase măsuțe.
Ele sunt formate dintr-o parte fixă și două părți rabatabile, de-o parte și de alta a seturilor de scaune. Restul scaunelor au câte o masă pliabilă și un buzunar tip plasă, pe spătarul scaunului din față. Așadar, nu toți pasagerii se bucură de același confort, însă prețul biletului e același pentru toți călătorii. Dar măcar toată lumea are prize.
De asemenea, fiecare loc dispune de priză de 230V/50 Hz cu port USB, amplasată în mod accesibil pentru alimentarea dispozitivelor electronice. Ne face plăcere să vă punem la dispoziție, atât dumneavoastră, cât și cititorilor Club Feroviar, fotografii care surprind aceste dotări. Subliniem că modernizarea vagonului prototip, care tocmai a obținut certificatul CE de examinare de tip, a fost realizată la Electroputere VFU Pașcani respectând integral cerințele caietului de sarcini, informează compania de comunicare, conform Club Feroviar.
Proiectul de modernizare a vagoanelor este finanțat cu fonduri din Planul Național de Redresare și Reziliență. Vagoanele sunt modificate la Electroputere VFU Pașcani, o societate din Grupul Grampet, deținut de omul de afaceri Gruia Stoica.