BAZAR

Atlasul Frumuseții, proiectul unei românce, viral. Mari publicatii din lume au scris despre el

„A fost probabil cea mai intensa saptamana din viata mea. Proiectul meu, Atlasul Frumusetii, s-a viralizat si a ajuns cunoscut in intreaga lume. Peste noapte m-am trezit cu mesaje de la unele dintre cele mai mari publicatii ale lumii, care vroiau sa scrie despre el.

Cand vezi ca fotografiile tale apar pe homepage-urile unor site-uri legendare si sunt vizualizate de zeci de milioane de oameni, pur si simplu ai senzatia ca visezi, la modul cel mai propriu.

Sincer, am vrut sa renunt de multe ori, pentru ca nici nu va imaginati cate usi mi s-au trantit in nas, aici, la mine acasa, cand cautam cu disperare sprijin.

Dar tot aici, acasa, si in dispora au fost niste romani incredibili care au crezut in proiect si mi-au dat puterea sa merg mai depart, cand imi era mai greu. Lor vreau sa le multumesc din suflet, sa-i imbratisez si sa le dedic cele cateva mii de articole care au aparut in toate colturile lumii, in peste 100 de limbi.

Greul abia acum incepe caci proiectul trebuie sa mearga mai departe. Sper ca de-acum inainte sa primesc mai mult sprijin”, a scris Mihaela Noroc pe pagina personală de Facebook.

Despre proiectul „Atlasul Frumuseții” au scris: LeFigaro, dailymail.co.uk,cosmopolitan.com, businessinsider.comwww.telegraph.co.uk, cnn.comwww.boredpanda.com și alte site-uri importante ale lumii.

B365.ro a scris despre proiectul Mihaelei Noroc, „Atlasul Frumuseții”, încă din martie 2014. Articolul și GALERIA FOTO impresionantă, AICI.

Proiectul i s-a potrivit mănușă Mihaelei, deoarece combină profesia ei de fotograf de beauty și fashion cu pasiunea pentru călătorie. 

„Ideea proiectului Beauty Around the World s-a născut într-o călătorie în Etiopia, unde am realizat și primul portret. În ultimii 5 ani am avut ocazia să călătoresc alături de soțul meu în afara Europei pe durate de timp mai lungi. După o perioadă am încercat să găsesc un proiect care să unească pasiunea mea pentru călătorie și cea pentru fotografia de fashion”, a declarat Mihaela pentru B365.ro.

Pentru a-și găsi modele pentru ședințele foto, Mihaela apelează și la agenții de modeling, dar o mare parte din proiect este reprezentată de persoane obișnuite pe care fotografa le observă în jurul ei în călătorii. „Uneori, când n-am găsit ce căutam, am apelat chiar și la rețelele de socializare, făcând scouting pe Facebook în diverse orașe ale lumii. Din afară poate părea ceva simplu. Dar căutarea modelelor pentru proiectul meu este un efort enorm care îmi ocupă uneori zile întregi”, a spus Mihaela Noroc. 

 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button