Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) îi sfătuiește pe români să fie atenți în momentul în care aleg ofertele telecom cu ocazia Black Friday, dar și să fie atenți la serviciile de livrare a coletelor. Mai jos găsiți lista cu recomandări.
Atenție la ofertele telecom de Black Friday. Recomandările făcute de ANCOM. Este important să țineți cont și de nevoile de comunicare și de consum, nu doar de prețurile mici care apar în această perioadă pe piață.
Cu ocazia Black Friday sunt lansate oferte pe piață de către operatorii de telefonie, internet sau televiziune. Important este să vă informați temeinic înainte să vă decideți asupra unei oferte de acest fel.
ANCOM îi sfătuiește pe români să fie atenți la aceste promoții și să aleagă oferta cea mai potrivită, care corespunde cel mai bine nevoilor de consum și comunicare. De asemenea, atenție sporită și la opțiunile de livrare a coletelor.
Piața telecom din țara noastră se umple de oferte promoționale cu ocazia Black Friday, iar consumatorii tind să se uite doar la prețurile incredibil de mici și neglijează detaliile importante din spatele ofertelor.
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) le recomandă tuturor persoanelor interesate de ofertele telecom promovate în această perioadă să examineze produsele specifice.
Te-ar mai putea interesa și: Momentul perfect pentru cadouri. Rabla pentru electrocasnice reîncepe în decembrie
De exemplu: atenție la abonamentele de telefonie mobilă, internet sau televiziune care pot include echipamente precum telefon, tabletă ori televizor cu o reducere uriașă. Încercați să analizați următoarele detalii:
Sunt șanse ca în această perioadă să existe întârzieri la livrarea coletelor sau acestea pot fi deteriorate sau pierdute în timpul transportului.
ANCOM face recomandări și le recomandă persoanelor să verifice ce opțiuni de livrare oferă comerciantul de la care cumpără produsul. De asemenea, cereți servicii suplimentare de siguranță, cum ar fi:
Informații despre tipurile de servicii poștale puteți găsi în InfoCentru ANCOM, AICI.
Dacă aveți probleme cu livrarea produsului comandat online, încercați prima dată să luați legătura cu magazinul online. Dacă situația nu este rezolvată pe cale amiabilă, puteți reclama problema către ANCOM, dar trebuie să păstrați toate documentele care dovedesc achiziția făcută: