ASF caută un purtător de cuvânt, pe care să-l plătească cu 5.500 euro/lună

de:
27 sept. 2013
0 Afișari
ASF caută un purtător de cuvânt, pe care să-l plătească cu 5.500 euro/lună

Autoritatea a bugetat pentru acest serviciu 890.000 de lei, fără TVA, pentru 3 ani. Suma echivalează cu un salariu lunar de 24.722 lei (circa 5.500 de euro/lunar). Potrivit caietului de sarcini, instituţia caută ca reprezentant al său pentru această funcție o persoană fizică, economist, cu experiență excepțională în media economică (televiziune/radio/presă scrisă/on-line) de peste 10 ani, cu recunoastere atat din partea institutiilor de presa, dar si a organizatiilor de presa; experienta care sa ateste capacitatea de a interveni in cel mai scurt timp in dezbaterile mass-media generate de situatii tip breaking-news; notorietate si credibilitate in randul publicului, informează HotNews.ro.

In scopul indeplinirii serviciului de purtator de cuvant al Autoritatii contractante, scriu oficialii ASF in documentatia privind licitatia, ofertantul desemneaza ca reprezentant al sau pentru aceasta functie o persoana fizica, economist, cu experienta exceptionala in media economica (televiziune/ radio/ presa scrisa/on-line) de peste 10 ani, care trebuie sa demonstreze urmatoarele calitati:

– pregatire in domeniul economic cu relevanta pentru activitatea Autoritatii contractante (finante, asigurari, banci, pensii private si piata de capital) care sa demonstreze intelegerea activitatii Autoritatii contractante si a pietelor supravegheate, reglementate si autorizate de aceasta;

– recunoastere si cunostinte demonstrate prin prisma programelor de pregatire economica, in domeniul sistemelor financiare;

– experienta exceptionala in mass-media economica, cu recunoastere atat din partea institutiilor de presa, dar si a organizatiilor de presa;

– calitati de comunicare exceptionale;

– experienta care sa ateste capacitatea de a interveni in cel mai scurt timp in dezbaterile mass-media generate de situatii tip breaking-news;

– capacitatea de a interveni prompt, credibil si eficient in dezbateri legate de Autoritatea contractanta sau domeniul de activitate al acesteia;

– notorietate si credibilitate in randul publicului dar si in randul principalilor actori din piata financiara;
experienta in activitatea de training media.

Cookies