BAZAR

Aplicaţie pe telefon pentru sesizarea problemelor din Sectorul 3. Cum funcţionează

Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.

Prin lansarea acestui serviciu, Primăria Sectorului 3 dorește să eficientizeze comunicarea cu cetățenii și să îmbunătăţească modul de prestare a serviciilor publice. Aplicația permite monitorizarea și optimizarea performanței la nivelul compartimentelor de specialitate, la nivelul funcționarilor implicați în activitatea de rezolvare a solicitărilor, dar și a operatorilor economici subcontractați pentru prestarea serviciilor de salubrizare, întreținere a străzilor sau efectuare de lucrări în spații publice. Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button