Aplicația „Primăria Sectorului 3” are o versiune nouă. „Conținutul este mai bine structurat, iar experiența este mai intuitivă”, spune PS3

07 nov. 2024
1608 afișări
Aplicația „Primăria Sectorului 3” are o versiune nouă. „Conținutul este mai bine structurat, iar experiența este mai intuitivă”, spune PS3
Aplicația „Primăria Sectorului 3” are o versiune nouă. „Conținutul este mai bine structurat, iar experiența este mai intuitivă”, spune PS3. Sursa foto: PS3

Administrația de sector îi anunță pe bucureștenii care locuiesc în Sectorul 3 că aplicația „Primăria Sectorului 3” are o nouă versiune îmbunătățită. Prin intermediul acesteia cetățenii pot sesiza problemele administrative întâlnite.

PS3 spune ce îmbunătățiri au fost aduse aplicației.

Versiune nouă pentru aplicația „Primăria Sectorului 3”

Primăria Sectorului 3 lansează o nouă versiune a aplicației „Primăria Sectorului 3”, prin care cetățenii pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă, anunță PS3 într-o postare pe Facebook.

Încă de la început, versiunea de bază a fost și pe site-ul Primăriei Sectorului 3, dar a fost și încă este disponibilă și ca aplicație mobilă, atât pentru Android, cât și pentru iOS.

Care sunt noutățile:

  • Această versiune a aplicației are un design nou, mai atractiv;
  • Conținutul este mai bine structurat pentru o experiență mai intuitivă.

Bine de știut pentru utilizatori:

Pentru a beneficia în continuare de serviciile aplicației, este necesar ca utilizatorii de mobil să facă un update, spun reprezentanții administrației de sector.

Poate fi folosit contul de pe portalul de servicii electronice

Pentru a avea acces la toate funcționalitățile aplicației, bucureștenii din S3 pot folosi contul pe care îl au pentru portalul de servicii electronice de AICI.

Dacă nu aveți cont, acesta poate fi creat direct din noua versiune a aplicației sau de pe site.

Notă: Situațiile raportate până în prezent prin intermediul aplicației mobile se vor regăsi și în noua aplicație, dacă adresa de e-mail a contului de portal corespunde cu adresa utilizată la raportarea acestora.

La ce-i folositoare aplicația:

  • Solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul PS3;
  • Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, în aplicație, cât și pe harta web.

Administrația de sector a început procesul de digitalizare și transparentizare a activității.

Acest demers se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3, cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies