Aparat de aer condiţionat cu 0 lei la Altex. Ce a păţit un client care spera la o super afacere

de:
03 iul. 2015
5 afișări
Aparat de aer condiţionat cu 0 lei la Altex. Ce a păţit un client care spera la o super afacere

Andrei Ciuchilan a comandat, joi, un aparat de aer condiţionat de la Altex, care avea afişat pe site preţul de 0 lei, şi un mouse wireless. Însă, după ce i s-a confirmat faptul că i-a fost procesată integral comanda, iar ulterior a primit o informare prin care i se confirmau comanda şi livrarea produselor, bărbatul a fost sunat de un reprezentant Altex care i-a transmis că nu va putea primi aparatul de aer condiţionat la preţul de 0 lei, întrucât preţul afişat pe site era unul eronat.

Click pe imagine pentru rezoluţie maximă

În urma acestei întâmplări, Andrei Ciuchilan a anunţat că va face şi o plângere la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Cazuri asemănătoare au mai fost întâlnite în trecut, iar când clienţii au făcut plângere la ANPC, reprezentanţii autorităţii au precizat că oficialii retailerilor au invocat „Teremenii şi condiţiile” de pe site, care indicau clar că retailerii îşi rezervă dreptul de a anula livrarea unei comenzi în cazul unei erori, după cum arată şi bloggerul Radu Dumitru, pe blog-ul său, nwradu.ro.

Click pe imagine pentru rezoluţie maximă

Şi pe site-ul Altex se precizează la rubrica „Termeni şi condiţii” că retailerul îşi rezervă dreptul de a anula livrarea unui produs dacă preţul afişat a fost unul eronat.

„In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca”, se precizează la punctul 4.2 de la capitolul „Termeni de utilizare”, disponibil pe site-ul companiei.

Redăm povestea făcută publică de Andrei Ciuchilan pe pagina sa de Facebook:

„02 iulie 2015: Altex Romania greseste pretul unui produs (nu stiu cate s-au comandat) si nu onoreaza comenzile, desi vorbim cel mai probabil de o mana de comenzi, nu de comenzi in valoare de un sfert de milion de euro.

Concret: cautam ca tot omul in miezul verii un aparat de aer conditionat pe site-ul Altex, cand deodata observ o reducere aplicata unuia dintre aparate, care il facea sa coste 0 lei. Binenteles ca nu stau pe ganduri si il cumpar. Nu am dat vestea pe toate blogurile, am cumparat o singura bucata, sa vad ce-o fi.

Mai adaug si un mouse wireless de care aveam nevoie si platesc cu cardul suma totala de 49.99 lei.

Primesc mail de inregistrare comanda, dupa o ora primesc si mail de confirmare comanda, in care Altex imi confirma livrarea produselor comandate. Binenteles ca am si comanda in care aparatul de aer conditionat apare la pretul de 0 lei.

 

 

 

Click pe imagini pentru rezoluţie maximă

In jurul orei 17:30 ma suna un reprezentant Altex (pe un ton total neprofesionist) sa ma anunte ca nu imi vor putea livra toata comanda, pentru ca binenteles ca aerul conditionat este la un pret gresit, dar imi pot livra mouse-ul si sa imi faca o reducere pentru acelasi model de aer conditionat, din pretul actual de pe site. Binenteles ca refuz: am facut o comanda, am platit acea comanda cu cardul, am primit mailurile de confirmare a comenzii si de confirmare a livrarii, binenteles ca ma astept ca Altex Romania sa isi asume greseala si sa expedieze produsele comandate.

Mi se spune ca din pacate nu vor putea onora comanda si le aduc aminte de exemplu eMag din noiembrie anul trecut, moment in care mi se spune ca atunci a fost altceva… Da, Altex Romania, atunci a fost altceva: a fost respect din partea unui mare magazin fata de toti clientii lui. Nu a fost vorba de un produs cu pret gresit comandat, ci de 730. Si de o valoare infinit mai mare.

Daca voiati sa rezolvati situatia, ma asteptam sa fiu contactat de o persoana mai capabila din partea voastra si mai ales ma asteptam sa veniti deja cu o oferta, ca doar voi ati gresit.

Astept in continuare livrarea comenzii, asa cum mi s-a specificat, continand AMBELE produse comandate de mine (platite deja: tranzactia s-a decontat de pe card).

Voi urma binenteles si demersurile la ANPC.

Ma asteptam sa abordati problema cu totul altfel, cu mult mai mult profesionalism, dar se vede ca magazinele online din RO mai au mult pana sa ajunga sa respecte clientii asa cum se cuvine…

Stiu ca eMag a ridicat standardele foarte mult anul trecut cand a luat decizia sa onoreze comenzile, ma astept sa demonstrati ca si voi sunteti un magazin profesional”.

Cookies