Antena 1 dă în judecată Pagina de Media, pentru „prejudicii de imagine” în cazul Acces Direct

de:
07 feb. 2013
2 Afișari
Antena 1 dă în judecată Pagina de Media, pentru

Comunicatul integral, în continuare:

COMUNICAT

„Antena TV Group îl va acționa în instanță pe domnul Petrișor Obae, deținătorul site-ului „Pagina de Media”, având în vedere prejudiciile de imagine și materiale produse companiei noastre prin acțiunile de defăimare ale postului de televiziune Antena 1 și a emisiunii Acces Direct.

Considerăm că acțiunile domnului Obae au un caracter de manipulare a opiniei publice și a clienților care au relații comerciale cu Antena 1. Situația este agravată de atitudinea ostilă și dezechilibrată pe care domnul Obae a manifestat-o în mod constant de-a lungul timpului față de postul nostru, comparativ cu alte televiziuni.

Constatăm că acțiunile de defăimare și manipulare prin mesajele publicate de domnul Obae au depășit cu mult limita decenței și a opiniei jurnalistice echilibrate, fapt pentru care, în cursul zilei de mâine, domnul Obae va fi acționat în judecată pentru prejudiciile produse, valoarea acestora depășind suma de 500.000 EUR.

Antena TV Group nu va tolera niciodată un astfel de comportament față de compania noastra și față de clienții noștri și vom respinge cu fermitate orice încercare de manipulare pe care o vor promova în spațiul public persoane sau instituții ce actionează cu rea credință.”

Paginademedia.ro își reafirmă poziția că articolele despre cazul Acces Direct au fost de bună credință și au avut ca unic scop informarea corectă a publicului fără alte interese decât cel public.

Ca urmare a scandalului declanșat în presă, compania Avon a anunțat că își retrage publicitatea din emisiunea Acces Direct.

„Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei de cosmetice Avon.

Aceasta se numara, alaturi de Colgate, L’Oreal, Dero, Oscciloccoccinum, Whiskas, Doncafe si altele (intreaga lista pe paginademedia.ro) printre marcile care si-au asociat imaginea cu emisiunea tabloida a Antenei 1, Acces Direct, informează Hotnews.

In editia mentionata, unul dintre „invitati” a fost filmat in timp ce se faceau comentarii depreciative la adresa igienei personale. Momentele au adus un varf de audienta Antenei 1, peste doua milioane de romani privind emisiunea tabloid, 65% dintre acestia fiind oraseni.

Publicarea marcilor care isi fac reclama in acea emisiune, sustinand financiar show-ul, a dus la aparitia catorva sute de postari depreciative la adresa acestor marci pe retelele sociale si bloguri (unul dintre cele mai argumentate texte fiind scris de Tudor Galos), unele venind din partea unor persoane publice.

Consiliul Național al Audiovizualului a primit peste 100 de sesizări pentru ediția de luni a emisiunii Acces Direct, potrivit Laurei Georgescu, președintele CNA.

Laura Georgescu: „Mi se pare salutară viteza de reacție a publicului și modul voluntar în care ne solicită sancționarea acestui gen de jurnalism. Și mai cred că au reacționat în număr atât de mare, fiindcă au încredere că CNA vrea sa demonstreze ca nu „gustul” lor dictează audienței, ci, din contră, ei sunt obligați să consume „dictatura audienței””

Antena 1 și Pro TV au mai fost amendate, toamna trecută, tot pentru cazul Ioana Tufaru, cum suma de 50.000 de lei, respectiv 30.000 de lei.

Cookies