Echipele de control ANPC au închis locația Nord Airport Hotel din Otopeni pentru cinci luni, și au acordat patronilor o amendă de 50.000 de lei, ca urmare a problemelor descoperite în locație. Spre exemplu, turiștilor nu li se întocmeau fișe de cazare, prețul camerelor nu era afișat nicăieri, și hotelul nu avea autorizațiile necesare. A, și la subsol au fost găsiți șoareci morți.
Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au decis închiderea pentru cinci luni a unui hotel aflat lângă Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni. Este vorba despre Nord Airport Hotel, a cărui conducere a fost de asemenea amendată cu suma de 50.000 de lei, potrivit News.ro.
Locația de pe Calea Bucureștilor 202b a fost închisă în urma controalelor ce au avut loc vineri. Prin urmare, hotelul nu avea autorizaţiile şi avizele necesare emise de Ministerul Turismului, Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA), Direcţia de Sănătate Publică (DSP), Primăria oraşului Otopeni şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU).
De asemenea, saltelele și pernele nu erau protejate corespunzător și erau pătate considerabil. În camerele de hotel nu erau plase împotriva insectelor, produsele cosmetice și de îngrijire din camere nu aveau etichete în limba română, iar mapele informative cu serviciile hotelului lipseau din locație, astfel că turiștii nu erau informați corespunzător.
Potrivit ANPC, în hotel se aflau mai multe persoane de origine străină care erau cazate necorespunzător. La subsol, comisarii au descoperit rozătoare decedate, aflate în stare de putrefacție, obiecte vechi, și lipseau procesele verbale de deratizare și dezinsecție.
Prin urmare, Nord Airport Hotel a fost oprit temporar din a-și mai desfășura activitatea, timp de cinci luni, și a primit o amendă de 50.000 de lei.