BAZAR

Pisica Miţa şi raţa din staţie, reclamate la Poliţie CELE MAI CIUDATE RECLAMAȚII

La 9752, noul număr înfiinţat de PLMB, nu se pot face, însă, reclamaţii anonime ori abuzive. Cu toate acestea unii bucureşteni cu simţ civic peste măsură nu au ezitat să apeleze numărul vechi pentru probleme mai mult sau mai puţin ieşite din comun. De la începutul anului 2011, Serviciul Dispecerat al Poliţiei Locale a Municipiului Bucureşti a avut parte de o serie de sesizări şi reclamaţii inedite. Astfel, în luna martie o femeie din Sectorul 5 a făcut o sesizare direct pe numele unei pisici. Respectiva Miţa, de culoare neagră, a fost reclamată că “dărâmă constant şi abuziv” ghivecele cu flori din scara blocului. „Un alt bucureştean a reclamat că are un şarpe în bordul maşinii, un altul şi-a pârât vecinul că «îşi creşte flori în grădina blocului», iar un grup de locatari ai unui imobil din Sectorul 6 s-a plâns că un bărbat împăia animale în boxa de la subsol. În fine, ultima reclamaţie neobişnuită a fost aceea a unui bucureştean care s-a arătat indignat de prezenţa unei raţe într-o staţie RATB”, spune pentru B365.ro purtătorul de cuvânt al PLMB Răzvan Popa.

Postul telefonic 021/9752 va funcţiona non-stop şi va fi deservit de către operatorii din cadrul Dispeceratului Poliţiei Locale a Municipiului Bucureşti, iar aici se pot face sesizări şi reclamaţii ale unor fapte care intră în competenţa poliţiei locale.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button