Alimentarea cu gaze naturale pe Calea Rahovei, în zona unde a avut loc explozia, se reia. Distrigaz a identificat 225 de clienți cu pierderi

26 oct. 2025
278 afișări
Alimentarea cu gaze naturale pe Calea Rahovei, în zona unde a avut loc explozia, se reia. Distrigaz a identificat 225 de clienți cu pierderi
Alimentarea cu gaze naturale pe Calea Rahovei, în zona unde a avut loc explozia, se reia. Distrigaz a identificat 225 de clienți cu pierderi / Sursa foto: Inquam Photos / Alex Nicodim

Distrigaz Sud Rețele a început sâmbătă, 25 octombrie, reluarea etapizată a alimentării cu gaze naturale pentru clienții din zona blocului de pe Calea Rahovei unde a avut loc explozia.

Compania a anunțat că pentru 206 dintre cei 451 de clienți au putut relua alimentarea cu gaze naturale.

Distrigaz a reluat alimentarea cu gaze naturale în zona blocului unde a avut loc explozia

Compania Distrigaz Sud Reţele a anunțat, sâmbătă, 25 octombrie, ca va relua etapizat a alimentării cu gaze naturale a clienților din zona Calea Rahovei.

Acest lucru a fost aplicat doar în cazul imobilelor care îndeplinesc condițiile tehnice și de siguranță, precizând că în cursul ziei de sâmbătă s-a pornit alimentarea pentru 174 de clienți, potrivit News.ro, scrie HotNews.

Din păcate, în cazul a 225 de clienţi alimentarea nu a putut fi reluată. Au fost depistate pierderi de gaze pe instalaţia de utilizare individuală sau comună aparţinând clienţilor respectivi.

De asemenea, Distrigaz a emis un nou comunicat sâmbătă seara în care a anuțat rezultatele verificărilor făcute de-a lungul întregii zile la toți cei 451 de clienți programați.

Din aceștia, pentru 174 de clienți a fost reluată alimentarea cu gaze naturale, pentru 225 de clienți gazul natural a rămas întrerupt, întrucât au fost detectate pierderi de gaze pe instalația de utilizare individuală sau comună ce aparține acestora, iar un număr de 52 de clienți nu au fost prezenți la domiciliu, motiv pentru care nu s-a putut relua alimentarea pentru ei, a precizat compania.

Ce le recomandă Distrigaz clineților care nu au fost acasă

Compania Distrigaz a precizat că persoanele care nu au fost acasă când au venit angajații Distrigaz, îi rogă pe aceștia să sune Centrul de Apeluri și Depanaj Urgențe Gaze al Distrigaz Sud Rețele pentru a fi programați cu prioritate pentru zilele următoare.

Dacă la instalația de utilizare individuală sau comună au fost detectate pierderi de gaze, clienții trebuie să contacteze un operator economic autorizat de A.N.R.E. pentru a remedia neconformitățile și a realiza revizia instalației de utilizare, a mai precizat Distrigaz.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies