ALERTĂ | Un TIR, blocat toată dimineața în rondul Chitila. Traficul este îngreunat, iar zona se aglomerează constant

05 iul. 2023
296 afișări
ALERTĂ | Un TIR, blocat toată dimineața în rondul Chitila. Traficul este îngreunat, iar zona se aglomerează constant
ALERTĂ | Un TIR, blocat toată dimineața în rondul Chitila. Traficul este îngreunat, iar zona se aglomerează constant. Sursa foto: Facebook/ Info Trafic București și Ilfov

Un TIR a rămas blocat în rondul Chitila, iar traficul este îngreunat. Un martor a spus că zona începe să se aglomereze.

TIR-ul este blocat de mai bine de două ore

Un TIR a rămas blocat în rondul din zona Chitila și, din această cauză, traficul este îngreunat. Acest lucru s-a întâmplat în urmă cu aproximativ două ore, însă, TIR-ul încă nu a plecat de acolo.

Un membru al grupului „Info Trafic București și Ilfov” a spus că, în jurul orei 12:10, camionul era tot acolo, iar zona începe să se aglomereze:

Ora 12:10 încă blocat, se aglomerează.” – C. V.
TIR blocat în rondul Chiajna
TIR blocat în rondul Chiajna. Sursa foto: Facebook/ Info Trafic București și Ilfov
Momentan nu se cunoaște cauza blocării camionului. Șoferii sunt sfătuiți să ocolească zona respectivă.

Motivele pentru care în București este trafic la orice oră

Potrivit HotNews, orele de vârf din București au dispărut, iar, acum, orașul este aglomerat de dimineață de la ora 07:00, până seara la ora 20:00.

Acest lucru este cauzat de creșterea numărului de mașini și a călătoriilor zilnice, iar ca răspuns oamenii și-au decalat programul și merg mai devreme sau mai târziu la muncă.

Anul trecut, Tudor Măcicășan, expert pe mobilitate și consilier al primarului Nicușor Dan, a spus că orele de vârf nu au dispărut chiar de tot, dar aproape s-au unit, fiind mai liber doar un mic interval.

  • Orașul nu mai are un caracter pur industrial sau majoritar industrial, a trecut era în care toată lumea intra și ieșea de la fabrică la aceeași oră.
  • Acum lumea merge la serviciu de la 6 până pe la 10 și începe să iasă de la 3 până pe la 7-8 seara.
  • Eu aș spune că totuși există oră de vârf, dar sunt două ore de vârf care au ajuns aproape să se întâlnească.
  • Până la 7 se circulă destul de bine. Unde nu se circulă bine sunt probleme de fluență cauzate de intersecțiile ineficiente.
  • Ora de vârf a dimineții a ajuns să dureze mai mult și să vină mai târziu.
  • Între timp, în mod similar, ora de vârf de după-masă, începe tot mai devreme, pe măsura orarelor flexibile și să se întinde tot mai târziu. În consecință, inevitabil, corporatiștii cu program flexibil pleacă de la muncă la 6-7.
  • În continuare avem o oră de vârf dimineața și după masă însă durează mai mult. Doar undeva între 9.30 și 13.30 avem un repaos”, a explicat Măcicășan.

Te-ar putea interesa și:

Cookies