Prima secțiune cu 4 benzi de pe Centura de Sud Capitalei, cea din zona Pasajului Olteniței – Popești Leordeni este gata, iar restricțiile de circulație impuse în zonă pentru lărgirea DNCB au fost ridicate, anunță, pe pagina sa de Facebook, secretarul de Stat în Ministerul Transporturilor Irinel Ionel Scrioșteanu:
Ca urmare a finalizării lucrărilor conexe aferente Pasajului Olteniței – Popești-Leordeni, tocmai au fost ridicate restricțiile de circulație pe cei 3,6 km aferenți Centurii București în zona pasajului, aceasta fiind astfel prima secțiune a Centurii de Sud a Capitalei pe care se circulă pe 4 benzi, câte 2 benzi pe sens. Mă bucur că pasajul este foarte eficient, iar traficul în această zonă este fluid și în parametri normali.
Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni, unul dintre marile giratorii suspendate de pe Centura Capitalei, a fost inaugurat luna trecută; după darea în trafic a acestui giratoriu suspendat de pe Centura Capitalei, au început lucrările de desființare a trecerii cu calea ferată, precum și finalizarea celor conexe pasajului.
Secretarul de stat Scrioșteanu amintește că, în acest moment, este în fază de proiectare lărgirea la 4 benzi a Centurii București până la Autostrada Soarelui.
De asemenea, secretarul de stat Scrioșteanu spune că sunt tot în fază de proiectare 3 noi pasaje rutiere. acestea sunt:
Există și un proiect de lărgire a DN4 la 4 benzi, în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov; acesta presupune modernizarea DN$ (Șoseaua Olteniței) prin lărgirea la 4 benzi pe sectorul de drum ce traversează orașul Popești-Leordeni, cuprins între Danubiana și intrarea în București.
Îți recomandăm să citești și: