UPDATE – La ora 10:40, problemele înregistrate în această dimineață, în Gara de Nord, la sistemul informatic de informare a călătorilor au fost rezolvate, anunță CFR.
Astfel, panourile electronice unde sunt afișate orele la care vin și pleacă, dar și ce întârzieri au trenurile, funcționează acum. La fel și camerele de luat vederi din incinta gării.
Știrea inițială
Sunt probleme mari în Gara de Nord, în această dimineață, unde nu funcționează sistemul de informare a călătorilor privind sosirea şi plecarea trenurilor.
Practic, panourile din cea mai mare gară din țară nu afișează nimic. Negru complet.
Compania Nașională de Căi Ferate CFR S.A. anunță că sistemul de afișaj s-a defectat dimineață. „Concret, tabelele de teleafişaj, panourile de informare localizate pe peroane şi camerele de luat vederi din incinta gării nu mai funcţionează”, precizează compania.
În finalul comunicatul, CFR mai transmite că echipele de intervenșie lucrează și speră ca probvlema să fie rezolvată cât mai rapid.
”Regretăm disconfortul creat şi vă informăm că personalul responsabil acţionează pentru remedierea acestui deranjament, în cel mai scurt timp posibil, cu scopul de a relua informarea corectă a publicului călător”, scrie Compania Naţională de Căi Ferate. CFR SA.
Gara de Nord din București este cea mai mare stație feroviară a României,. De aici pleacă și sosesc zilnic aproape 200 de trenuri.
Numărul este mai mare în sezonul de iarnă și în cel estival, când sunt introduse trenuri suplimentare spre Valea Prahovei, respectiv spre litoral.
E cea mai mare, dar nu e prima gară din București.
Prima a fost Gara Filaret, care a fost înființată la 31 octombrie 1869, cu prilejul deschiderii primei linii de cale ferată din țară, care lega Bucureștiul de Giurgiu.