ARHIVA B365

Ai probleme cu banca? S-a deschis un număr de telefon unic pentru reclamaţii

Joi a fost lansat Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, cu sediul
in Str. Negru Voda, nr. 3, Sector 3, Bucuresti (Institutul Bancar Roman).

Proiectul este initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a  Romaniei.

In cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

 


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button