Ai depus o cerere pentru un loc de parcare în Sectorul 6? Acum trebuie încărcată online, anunță PS6. Sunt vizate solicitările de dinainte de 15 aprilie 2019

10 iul. 2023
5667 afișări
Ai depus o cerere pentru un loc de parcare în Sectorul 6? Acum trebuie încărcată online, anunță PS6. Sunt vizate solicitările de dinainte de 15 aprilie 2019
Ai depus o cerere pentru un loc de parcare în Sectorul 6? Acum trebuie încărcată online, anunță PS6. Sunt vizate solicitările de dinainte de 15 aprilie 2019 | Sursă foto: Facebook-Primăria Sectorului 6

Primăria din Sectorul 6 ii anunță pe bucureștenii care au depus, înainte de 15 aprilie 2019, cereri fizice pentru alocarea unui loc de parcare că este necesar ca acestea să fie încărcată în platforma online. Cererile ce nu sunt urcate în termen își vor pierde valabilitatea.

Ai depus o cerere pentru un loc de parcare în Sectorul 6? Acum trebuie încărcată online

Locuitorii Sectorului 6 au fost anunțați că trebuie să refacă cererile pentru obținerea unui loc de parcare de reședință. Mai precis, sunt vizate cererile ce au fost depuse în format fizic, înainte de 15 aprilie 2019. Bucureștenii trebuie să încarce aceste cereri în platforma online a Primăriei.

Data limită pentru acest lucru este 30 septembrie 2023.

Primăria Sectorului 6 a transmis și următoarele informații:

  • Încărcarea cererii în platforma online poate fi făcută doar de solicitantul inițial.
  • Cererea își va relua locul pe care îl are la acest moment.

În cazul în care solicitările nu sunt urcate în platforma online, pe care o puteți accesa la ACEST link, își vor pierde valabilitatea.

Care sunt pașii pentru încărcarea cererii

Primăria Sectorului 6 le-a transmis bucureștenilor și lista pașilor pe care trebuie să îi parcurgă pentru încărcarea cererii în platforma online. Iată care sunt aceștia:

  • Accesați site-ul,
  • Introduceți datele de localizare
  • Adresă: stradă, număr, cod poștal, numărul blocului, apartamentul,
    • După introducerea datelor, se vor selecta automat toate locurile disponibile din jurul imobilului. Acestea pot fi deselectate individual,
  • Numărul și data bonului de ordine,
    • În cazul în care nu ai o cerere înregistrată și un număr de ordine, această rubrică va fi lăsată necompletată. Vei primi ulterior numărul de înregistrare al cererii.
  • Introduceți datele personale: nume, prenume, CNP, adresă de mail, număr de telefon, numărul de înmatriculare al mașinii, seria de șasiu, ITP și RCA valabile,
  • Documentele scanate: buletin, certificat de înmatriculare, contract de comodat (unde este cazul), certificat de încadrare în grad de handicap (unde este cazul), asigurarea valabilă, certificat de căsătorie (dacă mașina este pe numele soțului/soției),
  • Trimiteți solicitarea. Ulterior se va primi un mesaj de confirmare și un număr de solicitare.

Persoanele ce întâmpină dificultăți în înregistrarea cererii pot apela la angajații din cadrul Administrației Comerciale Sector 6- Serviciul Parcări. Oamenii pot primi ajutor de miercuri până vineri, conform programului:

  • Miercuri – între orele 13:00  – 18:30,
  • Joi și vineri – între orele 08:30 – 13:00.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies