Cazul adolescentului de la Colegiul Ion Creangă din București, care a înjunghiat la oră profesoara de japoneză, este cel mai comentat și dezbătut subiect al ultimelor 24 de ore. După șocul inițial, după verdictele care au împărțit internetul în două, după mii de păreri și „analize”, începe să-și facă loc întrebarea „De ce?” De ce un puști care, pănă acum, nu avusese comportament cu vreun semnal de alarmă, își atacă brusc profesoara?
Potrivit unor surse citate de TVR Info, elevul de la Colegiul „Ion Creangă” ar fi suferit de depresie de câteva luni; ar fi considerat că nu merită laudele pe care le primea și i-ar fi venit venit ideea că, dacă face „ceva rău”, ar fi fost pedepsit extrem de dur.
Băiatul, spun aceleași surse, nu mai voia să fie văzut ca copil bun, ca un elev excepţional şi îşi dorea să facă ceva pentru care să fie pedepsit. Se mutase la Liceul Creangă din București pentru că dorea să învețe japoneza, iar la școală era foarte apreciat de profesori.
El le-a spus părinților că ar avea nevoie să fie consultat de un psiholog, iar mama și tatăl său ar fi început să caute un specialist. În același timp, și-a întrebat colegii dacă merită să o omoare pe profesoară.
La ora de japoneză, adolescentul s-ar fi ridicat pur și simplu din bancă și a lovit-o pe profesoară cu un cuțit.
Adolescentul, care a fost reținut ieri, la foarte scurt timp după ce și-a atacat profesoara, este audiat din nou astăzi, când se va decide măsura preventivă care va fi luată împotriva sa. Azi-noapte, a fost în arestul central, unde a fost supravegheat atent.
Îți recomandăm să citești și: