ADfel 2011

de:
15 aug. 2011
0 Afișari
ADfel 2011

A sasea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads si 24-FUN incepe de azi. Pe parcursul saptamanii 15-21 august, participantii la eveniment se vor bucura de experiente de brand neasteptate, cum ar fi: sa vada cum ingerii cad in ispita, sa experimenteze Wild Networking, Wild Love si Wild Painting, sa descopere de ce fost nevoie sa se suplimenteze numarul de extinctoare din terasa sau sa-si masoare puterile in ringul de box.

Cei care vor pasi astazi in terasa Fabrica vor vedea cum au cazut ingerii in ispita si vor avea ocazia sa-i intrebe ce anume a fost atat de irezistibil incat i-a facut sa cada pe Pamant.

O alta descoperire pe care participantii sunt invitati sa o faca la ADfel este sa afle motivul pentru care a fost nevoie sa se aduca un numar mai mare de extinctoare decat de obicei.

Din programul serii fac parte doua proiectii de campanii neconventionale, care sa acopere gusturile tuturor: si ale celor care apreciaza publicitatea offline si vor sa vada executii cu care pot interactiona in viata reala, dar si ale celor care sunt pasionati de publicitatea online si apreciaza executiile care ies din tipar si transforma navigarea pe internet intr-o experienta de brand memorabila.

Dar pana la inceperea programului, cei prezenti in terasa se vor putea delecta cu Suplimentul ADfel, care contine, printre altele, si sugestii de la cativa publicitari romani care au realizat campanii neconventionale despre cum ar trebui sa fie o astfel de campanie ca sa se raspandeasca in retelele sociale.

In cadrul ADfel Galleries se vor gasi cele mai premiate campanii neconventionale realizate de agentii internationale de publicitate.

Cookies