ARHIVA B365

Două tramvaie s-au ciocnit, în Capitală, vineri: 8 răniţi, dosar penal pe numele unui vatman

Update:Poliţiştii au deschis un dosar penal dosar penal pentru vătămare corporală din culpă, pe numele vatmanului aflat într-unul dintre cele două tramvaie care s-au ciocnit.

Lucrările prost făcute de către asfaltatori s-ar afla la orginea acestui accident, relatează România tv. Aseară s-a turnat bitum pe șosea, acesta ajungând și pe șina de tramvai, pe care unul dintre trenuri a alunecat. Poliția nu exclude, însă, nici o eroare umană. La ora actuală, angajați RATB curăță bitumul de pe șine. Circulația tramvaielor a fost reluată în jurul orei 8.30.

Accident de tramvai în Capitală. Tramvaiul 46 a intrat în tramvaiul 1 la statia de la Perla, înainte de intersecţia dintre Calea Dorobanţi şi Şoseaua Ştefan cel Mare. Cele două tramvaie circulau în acelaşi sens, la mică distanţă unul de celălalt. În momentul în care prima garnitură a frânat, tramvaiul din spate nu a mai putut evita impactul, cel mai probabil din cauza faptului că nu respecta distanţa regulamentară, informează Pro TV.

Opt persoane care se aflau în tramvaiul 46 au fost rănite, dar niciuna în stare gravă. Salvarea a venit dupa 10 minute pentru a acorda primul ajutor. Cinci răniţi au fost duşi la Spitalul Floreasca, iar doi au ajuns la Elias.

Medicii fac investigații pentru a afla starea exactă a pacienților.

Circulația tramvaielor a fost blocată pe sensul spre Piața Victorie şi spre Obor, mai bine de o oră.

Conform unui comunicat remis B365.ro de către RATB, pentru stabilirea cauzelor, la nivelul regiei s-a numit o comisie care va analiza incidentul, iar pana la sfarsitul zilei, se vor prezenta concluziile si se vor propune masuri: „Colaboram cu politia pentru culegerea tuturor informatiilor care ne vor permite sa stabilim factorii implicati si cauzele, inclusiv cele legate de starea caii de rulare”, au explicat reprezentanţii RATB. 

In ceea ce priveste lucrarile la carosabil efectuate noaptea trecuta, reprezentanţii Primăriei Generale au declarat, la solicitarea B365.ro, urmatoarele: „Acestea au fost realizate de catre firma care asigura garantia lucrarilor de modernizare a strazii si a liniei de tramvai,(finalizate in perioada 2007-2008) si au constat in inlocuirea masticului care asigura etanseitatea suprafetei carosabile in zona de legatura cu sina de tramvai. Mentionam ca, in mod normal, aceasta activitate nu conduce la depunerea de material pe suprafata de rulare a sinei. In urma finalizarii anchetei si daca se va constata ca firma care a efectuat aceste lucrari nu a respectat conditiile tehnice de aplicare a acestui material, aceasta va suporta consecintele acestui accident.”


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button