A0 – Autostrada Bucureștiului, stadiul lucrărilor la Lotul 1 Sud, de nodul cu DN4 până la A2. Scrioșteanu: Mobilizarea antreprenorului trebuie să crească
A0 - Autostrada Bucureștiului, stadiul lucrărilor la Lotul 1 Sud, de nodul cu DN4 până la A2. Scrioșteanu: Mobilizarea antreprenorului trebuie să crească. Sursa foto: Irinel Ionel Scrioșteanu/Facebook
Lotul 1 Sud al A0 – Autostrada Bucureștiului, între nodul rutier cu DN4 și Autostrada A2, este următorul tronson pe care autoritățile vor să-l dea rapid în trafic. Cu toate acestea, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune că mobilizarea antreprenorului în șantier trebuie să crească. Scrioșteanu anunță stadiul lucrărilor.
Lotul 1 Sud al A0 – Autostrada Bucureștiului, de la nodul rutier cu DN4 până la A2
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor a fost în vizită pe șantierul de la Lotul 1 Sud al A0, pe secțiunea cuprinsă între nodul rutier cu DN4 și A2.
Este următorul tronson pe care vrem să îl dăm rapid în trafic pe zona de Sud a Capitalei dar este necesar ca mobilizarea antreprenorului în șantier s crească mai ales în zona nodului rutier A0-A2, spune Irinel Ionel Scrioșteanu într-o postare pe Facebook.
Vineri, 26 aprilie, a fost dat în trafic pasajul peste A0 din localitatea Glina a DJ301A, fiind o zonă importantă, întrucât traficul rutier a fost deviat pe lângă pasaj și astfel, nu s-a putut lucra la corpul principal al autostrăzii în zona respectivă;
Se așterne asfalt cu două finisoare pe sensul de mers Autostrada A2 – Glina, până în DJ301A și cu un finisor pe una din bretelele nodului rutier A0 x A2;
A început să fie realizată hidroizolația pe una dintre rampele nodului rutier A0 x A2;
Continuă montarea parapetului de protecție pe zonele podului peste Dâmbovița, bretelele nodului rutier A0 x A2, dar și pe corpul principal al autostrăzii între Glina și Popești-Leordeni;
Continuă realizarea canalizării pluviale pe secțiunea cuprinsă între localitatea Glina și A2;
Se lucrează la realizarea sistemului ITS;
Continuă lucrări de realizare a sistemului de iluminat public;
Continuă lucrările ce corespund celor 2 parcări de scurtă durată de pe ambele sensuri de mers;
Continuă lucrările aferente Centrului de Întreținere și Coordonare de pe sensul de mers A2 – DN4;
Continuă lucrările la montarea panourilor fonoabsorbante;
Se montează rosturile de dilatare aferente unuia dintre pasajele de pe sensul de mers DN4 – A2.
Cu o lungime de 16,9 km,Lotul 1 Sud al Autostrăzii Bucureștiului – A0 este cuprins între localitățile Cernica și Jilava.
Lotul 3 Sud al A2 este ultimul segment din Autostrada Bucureștiului care mai e în lucru și care, atunci când va fi gata, va cpmpleta semi inelul sudic al Centurii Moderne a Capitalei. Pe ultima
Se amână din nou deschiderea circulației pe tronsonul dintre Bragadiru și A1. Potrivit noilor informații, s-a turnat asfaltul integral pe toată lungimea ultimei bucăți din sudul Capitalei.
Secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat că a început trasarea marcajelor rutiere pe Lotul 3 al A0 Sud. În acest context, Scrioșteanu susține că